20 въпроса | Иванка Георгиева
Дизайнерката е убедена, че човешката мъдрост е най-ценното, което имаме


Краси Генова

Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Иванка Георгиева е родена в Перник, в семейство с традиции в шивашките услуги, но надгражда опита си с натрупани знания в художествената академия в Сан Франциско. Талантът ѝ е забелязан от прочутата модна дизайнерка Даян фон Фюрстенберг, която я кани да се присъедини към екипа ѝ. След годините, прекарани в ателието ѝ, Иванка започва да работи и за модните дизайнери Зак Поусън, Елиза Паломино и модната компания Saint John във времето, когато тяхно рекламно лице е актрисата Анджелина Джоли.
Освен с творческа работа българската текстилна дизайнерка преподава и в Academy of Art в Сан Франциско, консултира независими модни проекти, сред които и прет-а-порте линията на Криси Тийгън. През последните няколко години именно Иванка допринася и в любимия бранд на Мадона с българско участие Chopova Lowena, в който активен двигател е една от създателките му - Ема Шопова. Иванка Георгиева се включи в първото издание за тази година на успешния проект на "Мелба училища", посветено на модния дизайн с тема "Photoshop и Adobe Illustrator за текстил".
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.