🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

20 въпроса | Иванка Георгиева

Дизайнерката е убедена, че човешката мъдрост е най-ценното, което имаме

   ©  Цветелина Белутова

Иванка Георгиева е родена в Перник, в семейство с традиции в шивашките услуги, но надгражда опита си с натрупани знания в художествената академия в Сан Франциско. Талантът ѝ е забелязан от прочутата модна дизайнерка Даян фон Фюрстенберг, която я кани да се присъедини към екипа ѝ. След годините, прекарани в ателието ѝ, Иванка започва да работи и за модните дизайнери Зак Поусън, Елиза Паломино и модната компания Saint John във времето, когато тяхно рекламно лице е актрисата Анджелина Джоли.

Освен с творческа работа българската текстилна дизайнерка преподава и в Academy of Art в Сан Франциско, консултира независими модни проекти, сред които и прет-а-порте линията на Криси Тийгън. През последните няколко години именно Иванка допринася и в любимия бранд на Мадона с българско участие Chopova Lowena, в който активен двигател е една от създателките му - Ема Шопова. Иванка Георгиева се включи в първото издание за тази година на успешния проект на "Мелба училища", посветено на модния дизайн с тема "Photoshop и Adobe Illustrator за текстил".


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар