Медийната и туитър война между вече бившия главен редактор на американското списание Vanity Fair Грейдън Картър и настоящия американски президент Доналд Тръмп завърши с превръщането на култовото издание в подобие на клюкарското People. Въпреки огромните надежди, които издателите от Conde Nast възлагаха на настоящия главен редактор Радика Джоунс, Vanity Fair сякаш загуби уникалната формула на успеха си – интересни теми, блестящи разследвания и кураж да гледа взискателно към събития и личности, които го заслужават.
Дългогодишният главен редактор, канадският журналист Грейдън Картър, и част от екипа му напуснаха след наложената цензура и ограничения в темите и съдържанието на списанието. След оттеглянето на Картър туитовете от Белия дом станаха малко по-кротки и единствените, които смущават спокойствието на първата двойка на Америка, са отделни гласове от Холивуд, например актрисата Мерил Стрийп.
В началото на лятото се появи новината за завръщането на Грейдън Картър с изцяло онлайн проект със заглавие Air Mail. (Дори традиционна институция като New York Times утрои онлайн абонаментите си и вече регистрира 3.8 милиона абонати на дигиталните си услуги.)

Годишният абонамент за Air Mail е 50 долара, а нюзлетърът с всички теми, статии, коментари и интервюта пристига като истинска пощенска пратка – всяка събота, точно в 6 часа сутринта. Мотото на новата медиа е "За световния пътешественик – най-доброто от новините по целия свят, доставени до вас винаги навреме".
Перфекционистът Грейдън Картър е уцелил и момента, и формата, коментира онлайн изданието Nation. Бившият главен редактор на Vanity Fair използва натрупаните през годините контакти с лоялни рекламодатели, за да гарантира независимостта на съдържанието. Hermés, Ralph Lauren и Standard Industries са първите партньори на изданието, които ще подкрепят екипа от 15 журналисти и още 17 доказали името си коментатори.
Още преди старта на изданието Грейдън Картър и екипът му заявиха, че правят списание за умния човек. "Това е човекът, който чете New York Times, не се налива с шампанско по баровете на Лас Вегас и определено не публикува снимки в инстаграм и туитър, седнал на ръба на червената си вана във форма на сърце."
Другата важна заявка на Air Mail по думите на Грейдън Картър е стремежът да бъдат истинска, независима медиа и да живеят в един свободен от Тръмп свят, поне в рамките на изданието.
https://airmail.news/
Медийната и туитър война между вече бившия главен редактор на американското списание Vanity Fair Грейдън Картър и настоящия американски президент Доналд Тръмп завърши с превръщането на култовото издание в подобие на клюкарското People. Въпреки огромните надежди, които издателите от Conde Nast възлагаха на настоящия главен редактор Радика Джоунс, Vanity Fair сякаш загуби уникалната формула на успеха си – интересни теми, блестящи разследвания и кураж да гледа взискателно към събития и личности, които го заслужават.
Дългогодишният главен редактор, канадският журналист Грейдън Картър, и част от екипа му напуснаха след наложената цензура и ограничения в темите и съдържанието на списанието. След оттеглянето на Картър туитовете от Белия дом станаха малко по-кротки и единствените, които смущават спокойствието на първата двойка на Америка, са отделни гласове от Холивуд, например актрисата Мерил Стрийп.
1 коментар
Успех!