С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 22 ное 2019, 13:44, 1455 прочитания

Имате поща от Грейдън Картър

Бившият главен редактор на Vanity Fair започва нова онлайн медиа

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

Медийната и туитър война между вече бившия главен редактор на американското списание Vanity Fair Грейдън Картър и настоящия американски президент Доналд Тръмп завърши с превръщането на култовото издание в подобие на клюкарското People. Въпреки огромните надежди, които издателите от Conde Nast възлагаха на настоящия главен редактор Радика Джоунс, Vanity Fair сякаш загуби уникалната формула на успеха си – интересни теми, блестящи разследвания и кураж да гледа взискателно към събития и личности, които го заслужават.

Дългогодишният главен редактор, канадският журналист Грейдън Картър, и част от екипа му напуснаха след наложената цензура и ограничения в темите и съдържанието на списанието. След оттеглянето на Картър туитовете от Белия дом станаха малко по-кротки и единствените, които смущават спокойствието на първата двойка на Америка, са отделни гласове от Холивуд, например актрисата Мерил Стрийп.


В началото на лятото се появи новината за завръщането на Грейдън Картър с изцяло онлайн проект със заглавие Air Mail. (Дори традиционна институция като New York Times утрои онлайн абонаментите си и вече регистрира 3.8 милиона абонати на дигиталните си услуги.)



Годишният абонамент за Air Mail е 50 долара, а нюзлетърът с всички теми, статии, коментари и интервюта пристига като истинска пощенска пратка – всяка събота, точно в 6 часа сутринта. Мотото на новата медиа е "За световния пътешественик – най-доброто от новините по целия свят, доставени до вас винаги навреме".



Перфекционистът Грейдън Картър е уцелил и момента, и формата, коментира онлайн изданието Nation. Бившият главен редактор на Vanity Fair използва натрупаните през годините контакти с лоялни рекламодатели, за да гарантира независимостта на съдържанието. Hermés, Ralph Lauren и Standard Industries са първите партньори на изданието, които ще подкрепят екипа от 15 журналисти и още 17 доказали името си коментатори.

Още преди старта на изданието Грейдън Картър и екипът му заявиха, че правят списание за умния човек. "Това е човекът, който чете New York Times, не се налива с шампанско по баровете на Лас Вегас и определено не публикува снимки в инстаграм и туитър, седнал на ръба на червената си вана във форма на сърце."

Другата важна заявка на Air Mail по думите на Грейдън Картър е стремежът да бъдат истинска, независима медиа и да живеят в един свободен от Тръмп свят, поне в рамките на изданието.

https://airmail.news/

Капитал #47

Текстът е част от новия брой на седмичния Капитал (22 - 28 ноември). В броя ще прочетете още:

- Горе ръцете, долу демокрацията
- Болничните: Всички лъжат, проблемът си стои
- Ново Eleven на борсата

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Портрет на благоевградския художник като млад Портрет на благоевградския художник като млад

Сашо Стоицов за позабравеното наследство на бунтарите в града през 70-те и 80-те години

14 дек 2019, 901 прочитания

Театър: "За едно явление от електричеството" Театър: "За едно явление от електричеството"

"Възраждане" променя камерното си пространство до неузнаваемост за пиесата по Чехов

13 дек 2019, 1034 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Свободно време" Затваряне
Годината на Лика Янко

Три софийски галерии в момента показват различни етапи от творчеството на художничката

Още от Капитал
Инвестбанк планира да излезе на борсата

Банката смята да покрие недостига след проверката на ЕЦБ със свеж капитал и конвертиране на дълг в акции

Букурещ - по-големият офис събрат

Румънската столица има по-ликвиден пазар, повече инвеститори и по-големи наематели

Любимата пица на София

Успехът на малката пицария Franco’s в центъра на града се крие в качествените продукти, добрата цена и бързото обслужване

В къщата на тайните търгове

In-house възлагането на обществени поръчки у нас се използва по странен начин на ръба на закона и за внушителната сума от над 3 млрд. лв.

Кино: "Славни времена"

Романс по френски с пътуване в човешкото време

Яра Бубнова: Връзката между изкуството и обществото е скъсана

Директорът на "Национална галерия" за проблемите пред музея и възможните решения

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10