Имате поща от Грейдън Картър
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Имате поща от Грейдън Картър

Грейдън Картър (вдясно)

Имате поща от Грейдън Картър

Бившият главен редактор на Vanity Fair започва нова онлайн медиа

1989 прочитания

Грейдън Картър (вдясно)

© Vanity Fair


Медийната и туитър война между вече бившия главен редактор на американското списание Vanity Fair Грейдън Картър и настоящия американски президент Доналд Тръмп завърши с превръщането на култовото издание в подобие на клюкарското People. Въпреки огромните надежди, които издателите от Conde Nast възлагаха на настоящия главен редактор Радика Джоунс, Vanity Fair сякаш загуби уникалната формула на успеха си – интересни теми, блестящи разследвания и кураж да гледа взискателно към събития и личности, които го заслужават.

Дългогодишният главен редактор, канадският журналист Грейдън Картър, и част от екипа му напуснаха след наложената цензура и ограничения в темите и съдържанието на списанието. След оттеглянето на Картър туитовете от Белия дом станаха малко по-кротки и единствените, които смущават спокойствието на първата двойка на Америка, са отделни гласове от Холивуд, например актрисата Мерил Стрийп.

В началото на лятото се появи новината за завръщането на Грейдън Картър с изцяло онлайн проект със заглавие Air Mail. (Дори традиционна институция като New York Times утрои онлайн абонаментите си и вече регистрира 3.8 милиона абонати на дигиталните си услуги.)

Годишният абонамент за Air Mail е 50 долара, а нюзлетърът с всички теми, статии, коментари и интервюта пристига като истинска пощенска пратка – всяка събота, точно в 6 часа сутринта. Мотото на новата медиа е "За световния пътешественик – най-доброто от новините по целия свят, доставени до вас винаги навреме".

Перфекционистът Грейдън Картър е уцелил и момента, и формата, коментира онлайн изданието Nation. Бившият главен редактор на Vanity Fair използва натрупаните през годините контакти с лоялни рекламодатели, за да гарантира независимостта на съдържанието. Hermés, Ralph Lauren и Standard Industries са първите партньори на изданието, които ще подкрепят екипа от 15 журналисти и още 17 доказали името си коментатори.

Още преди старта на изданието Грейдън Картър и екипът му заявиха, че правят списание за умния човек. "Това е човекът, който чете New York Times, не се налива с шампанско по баровете на Лас Вегас и определено не публикува снимки в инстаграм и туитър, седнал на ръба на червената си вана във форма на сърце."

Другата важна заявка на Air Mail по думите на Грейдън Картър е стремежът да бъдат истинска, независима медиа и да живеят в един свободен от Тръмп свят, поне в рамките на изданието.

https://airmail.news/

Медийната и туитър война между вече бившия главен редактор на американското списание Vanity Fair Грейдън Картър и настоящия американски президент Доналд Тръмп завърши с превръщането на култовото издание в подобие на клюкарското People. Въпреки огромните надежди, които издателите от Conde Nast възлагаха на настоящия главен редактор Радика Джоунс, Vanity Fair сякаш загуби уникалната формула на успеха си – интересни теми, блестящи разследвания и кураж да гледа взискателно към събития и личности, които го заслужават.

Дългогодишният главен редактор, канадският журналист Грейдън Картър, и част от екипа му напуснаха след наложената цензура и ограничения в темите и съдържанието на списанието. След оттеглянето на Картър туитовете от Белия дом станаха малко по-кротки и единствените, които смущават спокойствието на първата двойка на Америка, са отделни гласове от Холивуд, например актрисата Мерил Стрийп.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK