Повече игри с по-малко пари

Всеки трети играе или консумира съдържание, свързано с видеогейминг

Гейминг секторът е по-голям от всички останали сектори в ентъртейнмънта.
Гейминг секторът е по-голям от всички останали сектори в ентъртейнмънта.
Гейминг секторът е по-голям от всички останали сектори в ентъртейнмънта.    ©  Капитал
Гейминг секторът е по-голям от всички останали сектори в ентъртейнмънта.    ©  Капитал

През последните 20 години геймингът се промени тотално. Видеоигрите еволюираха от обикновени аркадни игри тип Super Mario във великолепни 3D графични приключения. Индустрията, в която се превърна видеогеймингът през годините, вече включва не само потребителите на гейминг конзолите и PC геймърите. Мобилният пазар се разраства драстично, както и е-спортовете, които включват и поточно предаване на видео на живо. Доклад на Morgan Stanley за глобалния пазар на видеоигри за 2021 г. изчислява, че в момента има около 2.6 млрд. геймъри по целия свят, което е приблизително двойно увеличение в сравнение с пет години по-рано. Като се добавят и още стотици милиони души, които гледат видеоигри или турнири, свързани с електронните спортове, излиза, че приблизително един на всеки трима души по света признава, че играе или гледа видеоигри.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    maddrum avatar :-|
    maddrum
    • - 5

    Какъв е смисъла на тая статия изобщо?!

    Нередност?
  • 2
    qhy121063045 avatar :-|
    Васил Грозданов
    • + 1

    До коментар [#] от "":

    Noobs be like.

    Нередност?
Нов коментар