Мултимедиа: Бавното ръждясване на БДЖ
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Мултимедиа: Бавното ръждясване на БДЖ

Мултимедиа: Бавното ръждясване на БДЖ

Хронология на разпада на държавните железници

Дарина Черкезова, Иван Михалев
6276 прочитания


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

10 коментара
  • 1
    sql_dude avatar :-?
    PMK

    БДЖ и Гърция. Открийте приликите. Или пък разликите.

  • 2
    mahito avatar :-(
    mahito

    Абе то това хубаво, че стачкуват, ама не виждам наистина да доведе до нещо. Вместо това биха могли да съдействат за откраднатите влакове и за другите области на управление. Но така е най-лесно явно - всички да стачкуват, пък каквото стане нататък...

  • 3
    dzver avatar :-|
    Веселин

    Ако спрат пътническите превози, автобусните превозвачи моментално ще запълнят празнината. Те няма да са на загуба.

  • 4
    niki.maxi avatar :-|
    nicoleta

    Да 100%.

  • 5
    onzisa6tia123etc avatar :-|
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт

    До коментар [#1] от "Помак":

    "БДЖ и Гърция. Открийте приликите. Или пък разликите. "
    Прилики? Не виждам такива в заплати, пенсии, в кражба на 10% от вагоните. Може би само в раздут щат, 'ма то си е социалистическа болест по цял свят.

  • 6
    ventsy avatar :-|
    ventsy

    Трябва също да увеличат събераемоста. Мисля че една значителна част от пътуващите плащат директно на кондуктора, който си пребира парите, или се возят гратис.

  • 7
    onzisa6tia123etc avatar :-|
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт

    До коментар [#6] от "ventsy":

    Два пъти съм плащал директно на кондуктор (закъснявах и нямах време да си купя билет) но и двата пъти получих...квитанция ли се казваше, нещо. Но беше бързия влак София Пловдив. Може би по пътническите влакове това да става.

  • Иван

    Проблемът е, че ще съкратят не администрация, а изпълнителен персонал, който и без това в момента е с доста свит щат. Представете си само как ще се отрази на качеството след като се съкратят хора отговарящи за сигурността и т.н.

  • 9
    europeycho avatar :-|
    еuroГаньо

    Влак с два вагона се обслужва от двама машиниста, двама полицая и две кондукторки. Това не е от вчера и като се има впредвид заключените тоалетни- краят е бил предизвестен.

  • 10
    rosko1306 avatar :-|
    rosko1306

    До коментар [#5] от "Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)":

    И как пък не виждаш прилики? То практически няма разлики - харчи се в пъти повече от това, което се произвежда..... и там, и в Гърция - много вожд, малко индианец. И нито там, нито в Гърция - хич, ама даже дори никак не се краде...... И се управлява по един и същ начин.....


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

Снимка на деня

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK