Сръбската верига Тempo откри първия си магазин в България

Цветелина Белутова, Зорница Маркова
28349 прочитания
Tempo е марка на сръбската Delta Maxi, собственик на "Пикадили". В четвъртък Tempo откри първия си магазин в България. Хипермаркетът се намира в търговския парк "Сердика" зад Централната гара на София
На вид и по концепция прилича на Metro - магазин за Cash&Carry
Асортиментът включва от облекла и велосипеди до вино и риба
Освен познатите на българския пазар марки, в Tempo ще има и сръбски такива
Ценово веригата се позиционира на нивата на Metro
Има акцент върху свежите продукти - плодове, зеленчуци, риби
Посланието на веригата е, че предлага достъпни цени

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

3 коментара
  • 1
    charlyb avatar :-|
    charlyb

    Тия като влязоха преди години, фалираха кварталните магазинчета. Сега ще фалират себе си.

  • 2
    karen_walker avatar :-|
    karen_walker

    Опитват се да имитират германския Metro, но амбиента в магазина силно навява спомени (и болни амбиции) на бивша Югославия.

    Дано скоро белгийците от Delhaize да придобият 50% (дано и повече) от бизнеса на сръбските Делта М(афиоти) в България.



  • 3
    pavche12 avatar :-|
    pavche12

    Вече малко ми се гади от вериги хипермаркети, незнам при вас как е!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход