Фотогалерия: Капитал 3.0. Как го направихме

Надежда Чипева, Цветелина Белутова
17673 прочитания
Добре дошли в редакцията на вестник "Капитал". Да, обикновено е точно толкова разхвърляно, но в наша защита - тази седмица имахме важна причина да не си подредим бюрата. Работихме много усилено, упорито и денонощно, за да ви представим обновения седмичник Капитал 3.0.
В по-удобен и компактен формат и с разширено съдържание седмичният "Капитал" е резултат от няколкомесечни усилия на много екипи в "Икономедиа" - журналисти, предпечат и дизайн, маркетинг и търговци. Наш консултант в промяната беше испанската компания Innovation Media, която помага на медии по цял свят да подобрят продуктите си.
Причината да се променим е ясна - знаем, че читателите на "Капитал" тичат напред с иновациите, с новите технологии и потребяват медии различно през 2016-та и искаме да сме им полезни и интересни на всяка една платформа - хартиена, дигитална или мобилна.
Има неща, които не променяме - качествената журналистика остава в сърцето на нашата работа. В "Капитал" пак ще намирате анализите, аргументираните позиции и добре написани истории за важните неща в средата, бизнеса и личното време.
Решихме да споделим с вас моменти от процеса по създаването на първия ни обновен брой: планирането на темите...

...разгорещените дискусии...
...писането...
...редактирането...
... създаването на илюстрациите...
... работата по дизайна.
Съдържанието в новия "Капитал" е организирано в три основни секции - К1 е за средата - политическа и икономическа, локална и глобална, К2 е за фирмата, а К3 е лично за вас - за изборите, които правите в личния си живот от инвестициите в образование до това как да прекарате свободното си време.
Друга промяна е, че вече ще получавате седмичния "Капитал" в петък и читателите ни със служебен абонамент ще могат да го прочетат още в офиса или да го вземат със себе си за уикенда.
Един от най-интересните моменти е избирането на първата страница на "Капитал" - как да представим най-важната ни тема, с илюстрация или фотография с ясна позиция и ярка теза.
Съиздателят на "Капитал" Иво Прокопиев представи обновения дизайн и формат пред аудитория от партньори, рекламодатели и читатели в четвъртък. В своята презентация той обясни промяната на "Капитал" в контекста на глобалната трансформация на икономиката и бизнеса, движена от новите технологии и иновациите.
Наред с обновения седмичник на пазара тази седмица дебютира и тримесечното ни англоезично издание К Quarterly, насочено към чужденци, които живеят и работят в България и искат да знаят повече за средата и бизнеса в страната.
Приятно четене! Ако имате въпроси, свързани със съдържанието или дизайна, пишете ни на [email protected] А за всичко, свързано с абонаменти (на хартия или онлайн), - на [email protected]

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

5 коментара
  • 1
    panta_rhei avatar :-|
    Nedyalko Lazarov

    На снимка #2, ако не ме лъжат очите, виждам две бутилки вино на бюрото на работещата госпожица. Добра редакционна политика, помага за сплотеността на колектива. От друга страна обяснява и качеството на анализите на младежи като Светлозара, Момчил и пр.

  • 2
    derko avatar :-|
    Derko

    До коментар [#1] от " panta_rhei ": Тази бутилка вино помага за заблудата на екипа, че трябва да плащаме за онлайн абонамент.

  • 3
    kum4ovul4o avatar :-P
    Кумчо Вълчо

    Новото издание е супер, взех си го още вчера. Добре се е получил формата. Браво! Хубава галерия, разчупена и свободна обстановка на пръв поглед.

  • 4
    joyrea avatar :-|
    joyrea

    До коментар [#2] от "Derko":

    Безплатен обяд няма. Не знам защо се наложи идеята, че всичко, което е в интернет, трябва да е безплатно. Плаща се по един или друг начин...

  • 5
    kuchelasi avatar :-|
    куче ласи

    До коментар [#4] от "joyrea":

    Тя тази идея въобще не засяга само интернет, нито пък е отскоро... по нашите ширини си мислим, че инфомрацията трябва да се получава без пари.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход