Търговският гигант Walmart обяви, че е участвал във финансовия рунд за инвестиране във фермата на закрито Plenty, където са събрани общо 400 млн. долара. Компанията ще купува зеленолистни зеленчуци от нея за своите магазини в Калифорния.
Инвестицията в стартиращата компания в Сан Франциско, която отглежда зеленина под осветление, е една от най-големите в бизнеса за отглеждане на закрито.
Сделката за дистрибуция с Walmart е знак, че индустрията започва да се отваря за такъв тип ферми. Досега те страняха от тях заради високите цени.
Мартин Мундо, изпълнителният директор на Walmart, отговарящ за закупуването на всички продукти за магазините в САЩ, отказа да обяви размера на инвестицията на Walmart. За сметка на това той сподели, че компанията му ще има място в борда, когато сделката приключи.
Plenty, която си осигури инвестиция от Vision Fund 1 на SoftBank Group Corp през 2017 г., наскоро каза, че Арама Кукутай е заменила предишния главен изпълнителен директор и съосновател Мат Барнард, който ще остане като изпълнителен председател на борда.
Можете да следвате нашите автори или важните за вас теми, само ако сте регистриран потребител.
Влезте в профила си или създайте нов.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата
политика за бисквитките
и
декларацията за поверителност.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход