Мултимедиа: Най-печелившите и най-губещите IPO в света
Вижте кои са най-успешните (и най-неуспешните) борсови дебюти в корпоративната история на света


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Пазарът на акции е преминал през много кризи, балони, спадове и възходи, но всяко първично публично предлагане (IPO) води до интерес от инвеститорите и може да осигури на компанията милиарди долари.
През 2000 г. компаниите, които направиха IPO, събраха от пазара 96.9 млрд. долара, но след спукването на dot-com балона през следващото десетилетие стана доста по-трудно да се привличат инвеститорите, сочат данните на Renaissance Capital. Най-ниското ниво е било през 2003 г. - 15.2 млрд. долара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Много е неясна тази инфографика.
Интересно наистина, но се вижда ясно разликата между едните и другите, понеже в групата на успелите са все известни компании и марки, докато в групата на неуспелите - не толкова известни (поне за мен като човек, не следящ борсата). Но пък случаят с фейсбук ми е доста интересен и го следя, понеже като марка е особено известна и използвана, но пък може би е прекалено използвана и няма място за бъдещо развитие, знам ли...
"Само на втория ден от търговията обаче цената на акциите се срина с близо 11 процента..."
В линка, който посочвате е именно от втория ден и там пише, че цената е спаднала с повече 13 процента. Мисля, че е добре да четете собствените си статии, преди да пишете. :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход