Как музикалният бизнес живее в интернет

Индустрията е спечелила с 7% повече през 2014г., отколкото година по-рано

Музикалният бизнес се чувства все повече в свои води, когато става въпрос за печелене на пари от песни в интернет. Поне това впечатление оставя годишния доклад на Международната федерация на звукозаписната индустрия, който беше публикуван тази седмица. Според проведеното от IPSOS изследване, приходите от дигитални продажби на музика в целия свят са пораснали с почти 7% през 2014г. Само услугите за слушане чрез абонамент (например Spotify) са генерирали приходи от над 1.5 млрд. долара и имат поне 41 млн. абоната.

Повече данни от доклада може да намерите в горната инфографика. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал