Графика на деня: Солиден ръст на онлайн продажбите в САЩ за Деня на благодарността и Черния петък
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Графика на деня: Солиден ръст на онлайн продажбите в САЩ за Деня на благодарността и Черния петък

Графика на деня: Солиден ръст на онлайн продажбите в САЩ за Деня на благодарността и Черния петък

2855 прочитания

© Капитал


Приходите от онлайн поръчки в САЩ по време на двата най-важни за търговците ноемврийски дни - Деня на благодарността и т.нар. Черен петък, са нараснали приблизително петкратно от 2008 г. до настоящата 2017 г., показват пазарни данни, обобщени от статистическия сайт Statista. Те показват още, че ръстовете са експоненциални, като само за една година оборотите от Черния петък са нараснали с 400 млн. долара, а от Деня на благодарността - с 300 млн. долара. Онлайн поръчките в ритейла растат изключително динамично, като прогнозите са само в САЩ през ноември и декември те да достигнат 63 млрд. долара, като според проучване 28% от американците планират да пазаруват за празниците само в традиционни магазини, а още толкова - изцяло онлайн.

Автор: Капитал

Приходите от онлайн поръчки в САЩ по време на двата най-важни за търговците ноемврийски дни - Деня на благодарността и т.нар. Черен петък, са нараснали приблизително петкратно от 2008 г. до настоящата 2017 г., показват пазарни данни, обобщени от статистическия сайт Statista. Те показват още, че ръстовете са експоненциални, като само за една година оборотите от Черния петък са нараснали с 400 млн. долара, а от Деня на благодарността - с 300 млн. долара. Онлайн поръчките в ритейла растат изключително динамично, като прогнозите са само в САЩ през ноември и декември те да достигнат 63 млрд. долара, като според проучване 28% от американците планират да пазаруват за празниците само в традиционни магазини, а още толкова - изцяло онлайн.

Автор: Капитал

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Поп-културата през 2020 г.

Поп-културата през 2020 г.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK