Приходите от онлайн поръчки в САЩ по време на двата най-важни за търговците ноемврийски дни - Деня на благодарността и т.нар. Черен петък, са нараснали приблизително петкратно от 2008 г. до настоящата 2017 г., показват пазарни данни, обобщени от статистическия сайт Statista. Те показват още, че ръстовете са експоненциални, като само за една година оборотите от Черния петък са нараснали с 400 млн. долара, а от Деня на благодарността - с 300 млн. долара. Онлайн поръчките в ритейла растат изключително динамично, като прогнозите са само в САЩ през ноември и декември те да достигнат 63 млрд. долара, като според проучване 28% от американците планират да пазаруват за празниците само в традиционни магазини, а още толкова - изцяло онлайн.

Приходите от онлайн поръчки в САЩ по време на двата най-важни за търговците ноемврийски дни - Деня на благодарността и т.нар. Черен петък, са нараснали приблизително петкратно от 2008 г. до настоящата 2017 г., показват пазарни данни, обобщени от статистическия сайт Statista. Те показват още, че ръстовете са експоненциални, като само за една година оборотите от Черния петък са нараснали с 400 млн. долара, а от Деня на благодарността - с 300 млн. долара. Онлайн поръчките в ритейла растат изключително динамично, като прогнозите са само в САЩ през ноември и декември те да достигнат 63 млрд. долара, като според проучване 28% от американците планират да пазаруват за празниците само в традиционни магазини, а още толкова - изцяло онлайн.

0 коментара