Новият брой:
Служебната президентска република

Кратко, но съдържателно

Кариерата на Радослав Пашанков е съсредоточена само в една компания. Затова пък той допринася за стъпването й на няколко източноевропейски пазара

   ©  Красимир Юскеселиев

Конкурсът

На 29 ноември "Капитал" отличи победителите конкурсa си за млади мениджъри и предприемачи NEXT GENERATION 2012. В него се оценяват личното кариерно развитие, лидерският потенциал, иновативността, отговорностите, финансовите резултати и постиженията на кандидатите. Големият победител получи пълна стипендия за Professional MBA обучение във WU Executive Academy, Виена (партньор на проекта). В конкурса бяха отличени мениджъри в още две категории – "Next Generation предприемач" и "Next Generation мениджър в корпоративна среда". Те получиха частични стипендии за същата MBA програма.

Конкурсът протече на два етапа. До края на септември бяха събрани общо 61 кандидатури, всички бяха оценени и от тях вътрешно жури на "Капитал" и WU Executive Academy избра 12 финалисти. Във втория етап финалистите преминаха през интервю с него, след което избра и тримата победители.

Вярваме, че промяната на средата, в която живеем и работим, може да се случи през хората, а Next Generation събира именно такива личности - те се интересуват от образование, те са модерни, любопитни и отворени към света, успешни, работливи и търсещи мениджъри с ценности и визия. Затова от днес всеки вторник и петък "Капитал Daily" ще представя един от дванайсетте финалисти.

Докато говорим, телефонът на Радослав Пашанков звъни поне три пъти и всеки път той отговаря на различен език. Същевременно в автобиографията му няма да намерите стажове в десет компании, редица курсове или безконечно описване на постигнати резултати. Там присъства само една фирма, на която той е посветил вече почти осем години от живота си.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    fibsi avatar :-|
    fibsi
    • - 2
    • + 8

    Повече такива хора ни трябват- млади, умни, амбициозни и позитивни.

    Нередност?
  • 2
    cinik avatar :-|
    cinik
    • - 1
    • + 11

    Когато въведоха червени етикети за млечни продукти с растителни мазнини, 80% от гръцката стока на витриите на Пикадили осъмна с предупредителната табелка. Заедно с половината от немската и датската стока. За хубав кашкавал има един критерий, който се знаеше още през комунизма - кашкавалът да се чупи на влакна, като козунака. Такъв имаше 4 марки и вече 2 ги развалиха, а 1 изчезна изцяло. Най-вероятно останалите производители са се събрали и са им предложили пари да си влошат умишлено качеството и да си търсят чужд пазар, за да не вземе "тук у нас раята да се светне на хубавото, че тогава лошо". Същото нещо важи за киселото мляко. За него са ме учили още докато се продаваше в стъклени буркани, че като гребнеш с лъжицата отвътре на стъклото, загребаното трябва да се отчупи, не не да тече надолу и да не се маже по стъклото.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал