Влез в клуба
Конкурсът за млади мениджъри Next Generation прераства в общност на следващото бизнес поколение


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Положителната промяна в България зависи от хората с идеи. От тези, които не се отказват да търсят и намират решения, колкото и трудни да са те. От следващото поколение предприемачи и бизнесмени. Но за да има истинска промяна са нужни повече постоянство и действия... и по-малко мрънкане. Това е посланието, около което се обединиха участниците в първата среща за млади мениджъри, част от проекта Next Generation, организирана от в. "Капитал".
Форумът ще стане регулярен и на всеки три месеца млади мениджъри и предприемачи ще могат да се запознаят с хора от "собствената си порода", за да обсъждат актуални проблеми, да обменят идеи, да споделят опит, а защо не и да създадат полезни бизнес контакти. Всяко нетуъркинг събитие ще е посветено на конкретна тема, по която ще има презентации и дискусии. И най-важното – срещите на клуб Next Generation са отворени за всички млади мениджъри и предприемачи, без значение дали са участвали в конкурса Next Generation, тоест тези срещи нямат пряка връзка с него, а са следствие от него.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
"Как младите мениджъри могат да променят средата в България"...като се дислоцират към държавите с правилната среда :)
А къде са преуспелите млади мениджъри в страната ни?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.