Маркетинг, точен като счетоводство

Мартин Бъчваров от Lenovo казва, че в периода на възстановяване от кризата не е важно само да завлядяваш нови пазари, а и да внимаваш за тънката линия между експанзивния ръст и негативните финансови резултати

На 5 юни "Капитал" отличи победителите в конкурсa си за млади мениджъри и предприемачи NEXT GENERATION 2014. В него се оценяват личното кариерно развитие, лидерският потенциал, иновативността, отговорностите, финансовите резултати и постиженията на кандидатите. Големият победител в конкурса е Ивайло Пенев, ръководител "Управление на активи" в "Елана фонд мениджмънт" и портфолио мениджър на взаимните фондове на финансовата компания. Той получи пълна стипендия за Professional MBA обучение във WU Executive Academy, Виена (партньор на проекта). В конкурса бяха отличени още двама души, чиято награда е частична стипендия за същата MBA програма. Всяка седмица "Капитал Daily" представя един от 12-те финалисти. Днес това е Мартин Бъчваров от Lenovo.

Мартин Бъчваров, един от финалистите в конкурса Next Generation, е продуктов маркетинг мениджър на Lenovo за Европа, Близкия изток и Африка. Работи в технологичната компания повече от седем години, като българският пазар е само част от отговорностите му. Отделно е партньор в дружеството LED-reklama.com, което се занимава с външна дигитална реклама по Черноморието. Завършил е Икономическия университет във Варна със специалност "Счетоводство", а постоянният му адрес, доколкото може да се каже, че има такъв, е в Братислава, Словакия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    edin_lud avatar :-|
    bolenZdravNosi
    • - 1
    • + 31

    Браво момче, само благородно можем да ти завиждаме.
    Да си жив и здрав и още много успехи.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал