Един мъж точно на мястото си

Стефан Цеков от "Мобилтел" за призванието да обслужваш клиенти

Стефан Цеков завършва "Международни икономически отношения" с френски език в Университета за национално и световно стопанство (УНСС) в София, като отново там завършва и магистърската си степен, но в специалност "Международни отношения". Още в първата година на своето следване през 2002 г. започва работа в "Мобилтел" в звеното за обслужване на клиенти (част от маркетинг подразделението на "Мобилтел"), в което се развива и до момента. До февруари 2004 г. е в кол-центъра на компанията, а впоследствие се занимава с т.нар. второ техническо ниво на обслужване на клиенти, с обучението на нови кадри, с мониторинг и с проучване на работата по обслужване на клиенти. През юли 2008 г. Цеков става мениджър "Управление на проекти обслужване на клиенти". От началото на 2013 г. е ръководител на техническия експертен център, а от март 2014 г. е на настоящата си позиция ръководител на експертния център в подразделението за обслужване на клиенти. Стефан Цеков попадна сред дванадесетте финалисти в конкурса на "Капитал" Next Generation.
Стефан Цеков завършва "Международни икономически отношения" с френски език в Университета за национално и световно стопанство (УНСС) в София, като отново там завършва и магистърската си степен, но в специалност "Международни отношения". Още в първата година на своето следване през 2002 г. започва работа в "Мобилтел" в звеното за обслужване на клиенти (част от маркетинг подразделението на "Мобилтел"), в което се развива и до момента. До февруари 2004 г. е в кол-центъра на компанията, а впоследствие се занимава с т.нар. второ техническо ниво на обслужване на клиенти, с обучението на нови кадри, с мониторинг и с проучване на работата по обслужване на клиенти. През юли 2008 г. Цеков става мениджър "Управление на проекти обслужване на клиенти". От началото на 2013 г. е ръководител на техническия експертен център, а от март 2014 г. е на настоящата си позиция ръководител на експертния център в подразделението за обслужване на клиенти. Стефан Цеков попадна сред дванадесетте финалисти в конкурса на "Капитал" Next Generation.
Стефан Цеков завършва "Международни икономически отношения" с френски език в Университета за национално и световно стопанство (УНСС) в София, като отново там завършва и магистърската си степен, но в специалност "Международни отношения". Още в първата година на своето следване през 2002 г. започва работа в "Мобилтел" в звеното за обслужване на клиенти (част от маркетинг подразделението на "Мобилтел"), в което се развива и до момента. До февруари 2004 г. е в кол-центъра на компанията, а впоследствие се занимава с т.нар. второ техническо ниво на обслужване на клиенти, с обучението на нови кадри, с мониторинг и с проучване на работата по обслужване на клиенти. През юли 2008 г. Цеков става мениджър "Управление на проекти обслужване на клиенти". От началото на 2013 г. е ръководител на техническия експертен център, а от март 2014 г. е на настоящата си позиция ръководител на експертния център в подразделението за обслужване на клиенти. Стефан Цеков попадна сред дванадесетте финалисти в конкурса на "Капитал" Next Generation.    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Стефан Цеков завършва "Международни икономически отношения" с френски език в Университета за национално и световно стопанство (УНСС) в София, като отново там завършва и магистърската си степен, но в специалност "Международни отношения". Още в първата година на своето следване през 2002 г. започва работа в "Мобилтел" в звеното за обслужване на клиенти (част от маркетинг подразделението на "Мобилтел"), в което се развива и до момента. До февруари 2004 г. е в кол-центъра на компанията, а впоследствие се занимава с т.нар. второ техническо ниво на обслужване на клиенти, с обучението на нови кадри, с мониторинг и с проучване на работата по обслужване на клиенти. През юли 2008 г. Цеков става мениджър "Управление на проекти обслужване на клиенти". От началото на 2013 г. е ръководител на техническия експертен център, а от март 2014 г. е на настоящата си позиция ръководител на експертния център в подразделението за обслужване на клиенти. Стефан Цеков попадна сред дванадесетте финалисти в конкурса на "Капитал" Next Generation.    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
На 5 юни "Капитал" отличи победителите в конкурсa си за млади мениджъри и предприемачи NEXT GENERATION 2014. В него се оценяват личното кариерно развитие, лидерският потенциал, иновативността, отговорностите, финансовите резултати и постиженията на кандидатите. Големият победител в конкурса е Ивайло Пенев, ръководител "Управление на активи" в "Елана фонд мениджмънт" и портфолио мениджър на взаимните фондове на финансовата компания. Той получи пълна стипендия за Professional MBA обучение във WU Executive Academy, Виена (партньор на проекта). В конкурса бяха отличени още двама души, чиято награда е частична стипендия за същата MBA програма. Всяка седмица "Капитал Daily" представя един от 12-те финалисти. Днес това е Стефан Цеков от "Мобилтел".

Стефан Цеков никога не изключва мобилния си телефон. Тежи му мисълта, че може да има непрочетен мейл или пропуснато обаждане, което да не върне в рамките на деня. Трудната приспособимост към места с ограничен обхват на мобилните мрежи най-вероятно идва от професионалното му поприще. Стефан Цеков ръководи т.нар. "Експертен център" в "Мобилтел", където по неговите думи "е съсредоточено знанието и умението как да се развива обслужването на клиенти".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
15 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nogica avatar :-P
    nogica
    • - 3
    • + 35

    фронт офиса ви изгони половината абонати,а *88 останалата полвина

    Нередност?
  • 2
    mrpetrov avatar :-|
    mrpetrov
    • - 1
    • + 36

    Разплаках се от умиление...

    Нередност?
  • 3
    rage_against avatar :-|
    Rage Against
    • - 1
    • + 34

    до Икономедия, моля ви, спрете подкрепата си за този ДКМСарски конкурс. имам нещастието да познавам малко или много част от кандидатите за последните 3 години. пълно е с комсомолци...

    Нередност?
  • 4
    pvv53314155 avatar :-|
    pvv53314155
    • + 11

    Жив и здрав да е :)

    Нередност?
  • 5
    szw46319158 avatar :-|
    Zhelyo Tonev
    • - 1
    • + 20

    Леле, тоя пич прилича на 45-годишен болен човек! Халал да му е кариерата и високата заплата.

    Нередност?
  • 6
    buzzjn avatar :-P
    Imeto mi
    • - 1
    • + 14

    До коментар [#5] от "szw46319158":

    Важното е, че не си изключва телФона.

    Нередност?
  • 7
    geordgeo avatar :-?
    geordgeo
    • - 1
    • + 5

    Капитал, ако започнете да обръщате внимание на всеки един като него, ще ви трябват години да опишете всички. И каква е идеята в крайна сметка? Реклама на Мтел или...

    Нередност?
  • 8
    ralfinq avatar :-|
    ralfinq
    • - 2
    • + 7

    След закупуването на Мегалан от Мтел,опитите за връзка с кол центъра е нъвъзможен,трагедия.
    Не е важно да имаш огромна маса клиенти,хубаво е да има и хора,които да могат да отговорят на обажданията.
    Но изглежда икономията от заплати е основна цел на големите оператори на услуги.
    Нямаме избор,иначе с удоволствие ще сменим доставчика.

    Нередност?
  • 9
    nsineva avatar :-|
    Нели Синева
    • - 2
    • + 8

    Четох, четох да намеря нещо интересно в тази статия, ама - не.

    Нередност?
  • 10
    abvabc avatar :-|
    abvabc
    • - 6
    • + 1

    Аз мисля, че напоследък се подобряват нещата при мтел. Може и да бъркам на фона на мизериитеостаналите оператори

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал