Един мъж точно на мястото си
Стефан Цеков от "Мобилтел" за призванието да обслужваш клиенти


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Стефан Цеков никога не изключва мобилния си телефон. Тежи му мисълта, че може да има непрочетен мейл или пропуснато обаждане, което да не върне в рамките на деня. Трудната приспособимост към места с ограничен обхват на мобилните мрежи най-вероятно идва от професионалното му поприще. Стефан Цеков ръководи т.нар. "Експертен център" в "Мобилтел", където по неговите думи "е съсредоточено знанието и умението как да се развива обслужването на клиенти".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
15 коментара
фронт офиса ви изгони половината абонати,а *88 останалата полвина
Разплаках се от умиление...
до Икономедия, моля ви, спрете подкрепата си за този ДКМСарски конкурс. имам нещастието да познавам малко или много част от кандидатите за последните 3 години. пълно е с комсомолци...
Жив и здрав да е :)
Леле, тоя пич прилича на 45-годишен болен човек! Халал да му е кариерата и високата заплата.
До коментар [#5] от "szw46319158":
Важното е, че не си изключва телФона.
Капитал, ако започнете да обръщате внимание на всеки един като него, ще ви трябват години да опишете всички. И каква е идеята в крайна сметка? Реклама на Мтел или...
След закупуването на Мегалан от Мтел,опитите за връзка с кол центъра е нъвъзможен,трагедия.
Не е важно да имаш огромна маса клиенти,хубаво е да има и хора,които да могат да отговорят на обажданията.
Но изглежда икономията от заплати е основна цел на големите оператори на услуги.
Нямаме избор,иначе с удоволствие ще сменим доставчика.
Четох, четох да намеря нещо интересно в тази статия, ама - не.
Аз мисля, че напоследък се подобряват нещата при мтел. Може и да бъркам на фона на мизериитеостаналите оператори
Публикувано през m.capital.bg
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.