тестова статия
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

тестова статия

тестова статия

945 прочитания

През май миналата година антимонополният орган се самосезира и започна проверка, включително с претърсване на офиси, срещу четирите германски вериги в страната, а по-късно прибави и останалите. Подозрението на регулатора беше, че заедно или поотделно компаниите увреждат интересите на производителите със собствените си марки (Рrivate Labels).

През май миналата година антимонополният орган се самосезира и започна проверка, включително с претърсване на офиси, срещу четирите германски вериги в страната, а по-късно прибави и останалите. Подозрението на регулатора беше, че заедно или поотделно компаниите увреждат интересите на производителите със собствените си марки (Рrivate Labels).

Това са продукти, поръчани за производство на дадена фирма, но носещи бранд на веригата. Според КЗК със собствените марки търговците се явяват конкуренти на своите доставчици, а освен това имат и силата да определят цените както на собствените, така и на чуждите марки.

През май миналата година антимонополният орган се самосезира и започна проверка, включително с претърсване на офиси, срещу четирите германски вериги в страната, а по-късно прибави и останалите. Подозрението на регулатора беше, че заедно или поотделно компаниите увреждат интересите на производителите със собствените си марки (Рrivate Labels).

Регулаторът тогава прие, че по своята същност моделът на веригите "осигурява благоприятна среда за установяване на паралелизъм в поведението" между конкуренти по отношение на ценови и маркетингови стратегии. И тъй като много често едни и същи доставчици предлагат стоките си на няколко вериги едновременно, това "предоставя конкретна възможност и за съзнателна координация, постигана чрез индиректно узнаване на ценовата и маркетинговата политика на верига конкурент". Затова комисията започна проверка.

През май миналата година антимонополният орган се самосезира и започна проверка, включително с претърсване на офиси, срещу четирите германски вериги в страната, а по-късно прибави и останалите. Подозрението на регулатора беше, че заедно или поотделно компаниите увреждат интересите на производителите със собствените си марки (Рrivate Labels).

През май миналата година антимонополният орган се самосезира и започна проверка, включително с претърсване на офиси, срещу четирите германски вериги в страната, а по-късно прибави и останалите. Подозрението на регулатора беше, че заедно или поотделно компаниите увреждат интересите на производителите със собствените си марки (Рrivate Labels).

През май миналата година антимонополният орган се самосезира и започна проверка, включително с претърсване на офиси, срещу четирите германски вериги в страната, а по-късно прибави и останалите. Подозрението на регулатора беше, че заедно или поотделно компаниите увреждат интересите на производителите със собствените си марки (Рrivate Labels).

Това са продукти, поръчани за производство на дадена фирма, но носещи бранд на веригата. Според КЗК със собствените марки търговците се явяват конкуренти на своите доставчици, а освен това имат и силата да определят цените както на собствените, така и на чуждите марки.

През май миналата година антимонополният орган се самосезира и започна проверка, включително с претърсване на офиси, срещу четирите германски вериги в страната, а по-късно прибави и останалите. Подозрението на регулатора беше, че заедно или поотделно компаниите увреждат интересите на производителите със собствените си марки (Рrivate Labels).

Регулаторът тогава прие, че по своята същност моделът на веригите "осигурява благоприятна среда за установяване на паралелизъм в поведението" между конкуренти по отношение на ценови и маркетингови стратегии. И тъй като много често едни и същи доставчици предлагат стоките си на няколко вериги едновременно, това "предоставя конкретна възможност и за съзнателна координация, постигана чрез индиректно узнаване на ценовата и маркетинговата политика на верига конкурент". Затова комисията започна проверка.

През май миналата година антимонополният орган се самосезира и започна проверка, включително с претърсване на офиси, срещу четирите германски вериги в страната, а по-късно прибави и останалите. Подозрението на регулатора беше, че заедно или поотделно компаниите увреждат интересите на производителите със собствените си марки (Рrivate Labels).

През май миналата година антимонополният орган се самосезира и започна проверка, включително с претърсване на офиси, срещу четирите германски вериги в страната, а по-късно прибави и останалите. Подозрението на регулатора беше, че заедно или поотделно компаниите увреждат интересите на производителите със собствените си марки (Рrivate Labels).

Това са продукти, поръчани за производство на дадена фирма, но носещи бранд на веригата. Според КЗК със собствените марки търговците се явяват конкуренти на своите доставчици, а освен това имат и силата да определят цените както на собствените, така и на чуждите марки. Регулаторът тогава прие, че по своята същност моделът на веригите "осигурява благоприятна среда за установяване на паралелизъм в поведението" между конкуренти по отношение на ценови и маркетингови стратегии.

През май миналата година антимонополният орган се самосезира и започна проверка, включително с претърсване на офиси, срещу четирите германски вериги в страната, а по-късно прибави и останалите. Подозрението на регулатора беше, че заедно или поотделно компаниите увреждат интересите на производителите със собствените си марки (Рrivate Labels).

И тъй като много често едни и същи доставчици предлагат стоките си на няколко вериги едновременно, това "предоставя конкретна възможност и за съзнателна координация, постигана чрез индиректно узнаване на ценовата и маркетинговата политика на верига конкурент". Затова комисията започна проверка.

Фотограф: Nadezhda Chipeva
Източник: Associated Press
Автор: Nadezhda Chipeva
Източник: Associated Press

През май миналата година антимонополният орган се самосезира и започна проверка, включително с претърсване на офиси, срещу четирите германски вериги в страната, а по-късно прибави и останалите. Подозрението на регулатора беше, че заедно или поотделно компаниите увреждат интересите на производителите със собствените си марки (Рrivate Labels).

През май миналата година антимонополният орган се самосезира и започна проверка, включително с претърсване на офиси, срещу четирите германски вериги в страната, а по-късно прибави и останалите. Подозрението на регулатора беше, че заедно или поотделно компаниите увреждат интересите на производителите със собствените си марки (Рrivate Labels).

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Чумата на корупцията

Чумата на корупцията

Цената на газовата корупция

Цената на газовата корупция

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK