С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
5 апр 2018, 16:26, 1773 прочитания

Жури | Next Generation 2018

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Членовете на журито на конкурса Next Generation 2018 са:
* по азбучен ред

Александър Сумин e мениджър "Маркетинг и бизнес развитие" в правния стартъп "Клеймкомпас" и финалист в Next Generation 2017. Завърил е политология в Concordia University, Монреал, като е сред 4% с най-висок успех от 50 хил. студенти. Работил е като данъчен консултант в Canada Revenue Agency.

Повече за историята му можете да прочетете тук, а интервю с него година след конкурса Next Generation 2017, както и съветите му към кандидати и финалисти можете да намерите тук.

Илия Кръстев е управител на A Data Pro – водеща аутсорсинг компания, която работи в областта на информационните услуги. Той е начело на компанията от 2008 г., осем години след като започва кариерата си там. Управител е и на SeeNews – компания за новини и бизнес информационни решения. Съосновател е и на Българска аутсорсинг асоциация (БАА).
Кръстев е дипломиран Магистър по Бизнес администрация от Cortugli Business School. Има придобита професионална квалификация по Глобален мениджмънт и лидерство към Ritsumeikan Asia Pacific University, Япония. Специализирал е SME Human Resources Development в Tokai University, Япония.

Съветът на Илия Кръстев: Не губете време за неща, които са извън вашия контрол

Мария Михайлова е директор "Маркетинг и бизнес развитие" в "Икономедиа" и член на борда на директорите в компанията. Работи в "Икономедиа" от 9 години, като последователно е била бранд мениджър на "Дневник" и "Капитал" и маркетинг директор на групата. Отговаря за проекти, свързани с развитието на аудиторията, позиционирането на брандовете и продуктовото им развитие, дигиталната им монетизация и продажбите към читателите. Фокус в работата й е и структурирането на нови бизнес проекти около медийните.

Съветите на Мария Михайлова към кандидатите за титлата Next Generation можете да прочетете тук и тук

Д-р Мегаклис Петмезас е зам. ректор на City College – международния факултет на The University of Sheffield, който се намира в Солун, Гърция. Той отговаря за катедрите "Бизнес администрация и икономика", "Комуникации, маркетинг и подбор на студенти", както и за Института за развитие на мениджъри.
Д-р Петмезас има богат опит, както като мениджър в областта на образованието, така и като преподавател. Той е автор на книга, посветена на международните икономически организации, както и на статии в различни издания.
Бил е консултант по програми, финансирани със средства от Европейския съюз.

Съветие на д-р Мегаклис Петмезас към участниците в конкурса Next Generation можете да прочетете тук, тук и тук

Николай Неделчев е изпълнителен директор на Publicis One Bulgaria - най-голямата компания за интегрирана маркетингова комуникация в България. Компанията е партньор на комуникационния холдинг Publicis Groupe и представлява в страната брандовете Publicis Worldwide, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Publicis Dialog, ZenithMedia, Starcom, Blue449, MSL Group и Nurun.

Неделчев започва кариерата си в областта на маркетинга през 1992 г. като мениджър "Маркетингови комуникации" в Bulgarian Business Systems (BBS) - представителен офис на Apple Computer за България. През 1995 г. стартира предприемаческия си път с основаването на агенцията за маркетингови комуникации M.A.R.C. Основател е и на агенциите за маркетингови проучвания Pragmatica и Market Eyes.

Член е на редица международни организации с дейности в сферата на рекламата, връзките с обществеността и бизнес комуникацията. Част е от Изпълнителния съвет на Българската асоциация на комуникационните агенции, Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) и "Джуниър ачийвмънт България". Ментор е и в стартъп акселератора The Founder Institute.

Има магистърска степен по Международни отношения от УНСС, а средното си образование е завършил в Английската езикова гимназия в родния си град - Пловдив. Баща е на две деца, обича книгите, спорта и пътуванията.

Съветът на Николай Неделчев:
Действай бързо, греши бързо, учи се от грешките си бързо и действай отново бързо

Румяна Тренчева е генерален директор Общ бизнес и партньорска мрежа на SAP в Централна и Източна Европа, след като няколко години беше на поста изпълнителен директор на "SAP България" и регионален директор на SAP за Югоизточна Европа. Преди да застане начело на софтуерната компания, в продължение на по-малко от година е директор за България на испанската технологична компания Indra.

Има опит на високи позиции в различни технологични компании - в Hewlett-Packard като акаунт генерален мениджър за публичния сектор; в Alcatel-Lucent като директор за стратегическите индустрии; в Ericsson като директор за корпоративните и правителствените ключови клиенти и като директор "Маркетинг и стратегия"; в Orbitel като международен мениджър за продажби на едро; и в ARC Fund като проектен мениджър. Завършила е Американския университет в България и притежава професионални управленски квалификации от Duke University и International Institute for Management Development (IMD).

Съветът на Румяна Тренчева: Next Generation бизнес лидерите имат силен дух, вяра в собствените умения, мечти и цели

За Next Generation 2018
Награди

Още по темата

Как да накараш шефа да те слуша?

"Кариери" и Шефийлдският университет организират практически уебинар за ефективно представяне на бизнес казуси, предназначен за хора, които искат да "продадат" идеите си на своите ръководители, колеги или клиенти

25 апр 2018

"Капитал" и "Кариери" търсят новите Next Generation бизнес лидери

Кандидатури и номинации за новото издание на конкурса за млади мениджъри и предприемачи се приемат до 27 май

11 апр 2018

Големият експеримент

Съоснователят и главен изпълнителен директор на арт фондация DOMA Мартина Стефанова пред "Капитал"

21 юли 2017

Данъчният, който си направи стартъп

Съоснователят на "Клеймкомпас" Александър Сумин пред "Капитал"

14 юли 2017

В началото бе betahaus

Александър Михайлов, съосновател и управител на betahaus София пред "Капитал"

7 юли 2017

Александър Михайлов от betahaus e победителят в Next Generation 2017

В конкурса участваха 75 млади мениджъри и предприемачи, а номинациите бяха общо 45

15 юни 2017



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Нагоре по комуникационната стълба Нагоре по комуникационната стълба

Владимир Стоилов, управляващ директор на медийната агенция Wavemaker, пред "Капитал"

17 авг 2018, 2000 прочитания

Пет минути с... Бранимир Парашкевов Пет минути с... Бранимир Парашкевов

На "Кариери" гостува съучредителят и изпълнителен директор на приложението за приложения Appzio

14 авг 2018, 3 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Next Generation" Затваряне
Наградите | Next Generation 2018

Победителите ще получат Еxecutive MBA стипендии от City College – международния факултет на The University of Sheffield на обща стойност 29 000 евро

Технологични съвети за родители

Има различни решения и приложения, за да бъде интернет по-приятно, безопасно и полезно място за малчуганите

Трите рекламни стълба на L'Oréal

Главният дигитален директор, българката Любомира Роше, разказва пред "Капитал" за новата рекламна стратегия на козметичния гигант

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Лято в Пулия

Дългата сиеста е закон, часовниците не пазят реалното време, а духът на общността е заложен в миналото

Кино: "Дрейф"

Красиво заснета драма на оцеляване по истински случай

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 33

Капитал

Брой 33 // 18.08.2018 Прочетете
Капитал PRO, Най-важните въпроси и отговори за фалиралата "Олимпик", "Мидалидаре" инвестира 7 млн. лв. в нова винарна, топ 10 в машиностроенето

Емисия

DAILY @7AM // 20.08.2018 Прочетете