Нагоре по комуникационната стълба

Владимир Стоилов, управляващ директор на медийната агенция Wavemaker, пред "Капитал"

Профил

Владимир Стоилов е сред 11-те финалисти в тазгодишното издание на конкурса за млади бизнес лидери Next Generation, организиран от "Капитал" и "Кариери" . Той завършва бакалавърска степен по "Икономическа социология" и магистър "Маркетинг" в УНСС. Започва кариерата си като част от екипа на агенцията за търговски проучвания AC Nielsen, където се занимава със социологически и пазарни проучвания. Стоилов обаче иска да бъде част от процеса по взимане на решения на база изследванията и затова през 2007 г. започва работа в Ogilvy Group Bulgaria като медия планьор в агенцията Mindshare, където се развива професионално през следващите 11 години. Постепенно израства в компанията, отговаря за портфолио от свои клиенти и управлява все по-големи екипи. През последните години е част от мениджмънта на комуникационната група и като логична следваща стъпка от началото на 2018 г. оглавява новата медийна агенция на пазара Wavemaker.

Компанията

Медия агенцията Wavemaker е част от най-голямата международна рекламна група WPP. Брандът е създаден в началото на годината и представлява обединение на международните медийни компании MEC и Maxus, част от медийното звено GroupM на WPP. От януари компанията оперира и на българския пазар през комуникационната група Ogilvy Group, които придобиха лиценза й и ще обслужват глобалните клиенти на агенцията в страната, сред които DM, Lavazza, Skechers, Edgewell и Kаrcher, като сред целите им е да разширят и портфолиото си от локални клиенти.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал