Новият брой:
Какво се случва в държавата

Режисьорът на IT продукти

Диян Михайлов, продуктов мениджър в "Скейл фокус", пред "Капитал"

Диян Михайлов е съосновател на ProductTank Bulgaria и мечтае да подпомогне създаването на българската мечта
Диян Михайлов е съосновател на ProductTank Bulgaria и мечтае да подпомогне създаването на българската мечта
Диян Михайлов е съосновател на ProductTank Bulgaria и мечтае да подпомогне създаването на българската мечта    ©  Надежда Чипева
Диян Михайлов е съосновател на ProductTank Bulgaria и мечтае да подпомогне създаването на българската мечта    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Профил

Диян Михайлов определя себе си като човек, който разбира връзката между бизнес, дизайн и технологии. Той иска да развива българското общество на продуктовите мениджъри, като през 2015 г. стартира инициативата за неформални срещи ProductTank. Завършил е бакалавърска степен по международен бизнес и е магистър по бизнес развитие и иновации в Copenhagen Business School в Дания. След университета работи една година в скандинавска компании за производство на медицински инструменти, а по-късно е консултант по дигитални стратегии и клиентско изживяване в консултантската компания PwC. Участвал е и в стартъпа Crowdio. В "Скейл фокус" ръководи един от трите екипа, работещи за американската компания за електронна търговия Shutterfly. Общува с ученици и студенти като част от образователната инициатива Junior Achievement Bulgaria и е консултант във фонда LAUNCHub Ventures. Михайлов е част от тазгодишните финалисти на конкурса за млади предприемачи Next Generation, организиран от "Капитал" и "Кариери".

Компанията

"Скейл фокус" е българска компания за разработване на софтуер по поръчка и IT аутсорсинг, основана през 2012 г. Разполага с 9 офиса и има над 200 завършени проекти и 150 клиента. Печалбата на компанията расте и достига 2.1 млн. лв. за 2017 г. Приходите са се увеличили с над 25% до 25.7 млн. лв. В момента българската технологична компания си партнира с групата за електронна търговия на персонализирани нестандартни подаръци Shutterfly Inc. С приходи от над 1 млрд. долара за 2017 г. и с централа в Силициевата долина Shutterfly има няколко продуктови екипа в България. Отделът за картички, подаръци и дизайн на дома, който се развива от София, осигурява над 100 млн. приходи годишно.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал