19 минути
19 минути средно продължава пазаруването в Lidl, а 80% от клиентите на веригата го свързват с положителни емоции,
показват данните от проведено изследване от агенция Pragmatica. Според проучването, всеки втори клиент е на мнение,
че се справя по-бързо с пазаруването в Lidl, отколкото в останалите вериги.
Специфичният бизнес модел на Lidl дава възможност на клиентите им да пестят средства и да имат повече време за важните за тях неща.
Моделът стъпва, от една страна на собствените марки като гарант за високо качество на оптимална цена, а от друга - на прецизната предварителна
селекция на продуктите.
Lidl, който последни от големите вериги стъпват в България, успяват за 11 години изцяло да променят начина на пазаруване на българина.
Превръщането на смарт дискаунтъра в своеобразен феномен на българския пазар - високо качество на оптимални цени, бързо пазаруване и
висока клиентска удовлетвореност, е резултат от собствената им формула за успех. Формула, в която са преплетени собствените марки,
български производители, тематични седмици и специфичен бизнес модел, с грижа за природата.