Пазаруването след COVID-19

Какво е бъдещето на моловете и как онлайн търговците управляват растежа си, чуйте в специалния ритейл епизод на "Гласът на Капитал"

Как коронавирус пандемията преобърна търговията и остави отпечатък върху всички процеси в нея е темата на специален епизод на подкаста "Гласът на Капитал". В епизода ще чуете някои от най-големите и бързо растящи играчи на българския пазар да споделят интересни числа, прогнози и тенденции, които ще задават посоката в ритейла в следващите няколко години.

Избраните откъси са от презентации и дискусии по време на конференцията Ecommerce and Retail Summit, която "Капитал" организира през ноември.

Милена Драгийска, изпълнителен директор на "Лидл България", разказва за стратегията на търговската верига на българския пазар и ефектът от присъствието й в българската икономика през последните десет години.

За новата роля на моловете, възхода на ритейл парковете и новото значение на потребителското преживяване в магазина говорят председателят на Борда на управителите на "dm България" Андрей Петров, изпълнителният директор и основател на магазините за играчки "Хиполенд" Мариан Колев и основателят и изпълнителен директор на спортната верига Sport Depot Красимир Цонов.

В последния сегмент Емил Вагенщайн от ozone.bg, Иван Александров от ebag и Светлозар Димитров InOut Trade разказват как управляват огромния скок в онлайн търговията и доставките, какво донесе промяната за бизнесите, които ръководят, и какви са очакванията им за новата вълна на пандемията.

"Гласът на "Капитал" е седмичен подкаст, в който разказваме интересна актуална тема от политиката, икономиката или бизнеса в дълбочина, с контекст и анализ.

Ако този епизод ви хареса и искате да слушате новите епизоди веднага щом излязат, абонирайте се за "Гласът на "Капитал" в Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify. Може да следите подкаста и като добавите този RSS Feed във вашата програма за подкасти.

Обратна връзка за "Гласът на "Капитал" можете да ни изпращате на [email protected] или в познатите ви профили на "Капитал" във Facebook и Twitter.

Още от Капитал