Пазаруването след COVID-19
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Пазаруването след COVID-19

Пазаруването след COVID-19

Какво е бъдещето на моловете и как онлайн търговците управляват растежа си, чуйте в специалния ритейл епизод на "Гласът на Капитал"

2913 прочитания

Как коронавирус пандемията преобърна търговията и остави отпечатък върху всички процеси в нея е темата на специален епизод на подкаста "Гласът на Капитал". В епизода ще чуете някои от най-големите и бързо растящи играчи на българския пазар да споделят интересни числа, прогнози и тенденции, които ще задават посоката в ритейла в следващите няколко години.

Избраните откъси са от презентации и дискусии по време на конференцията Ecommerce and Retail Summit, която "Капитал" организира през ноември.

Милена Драгийска, изпълнителен директор на "Лидл България", разказва за стратегията на търговската верига на българския пазар и ефектът от присъствието й в българската икономика през последните десет години.

За новата роля на моловете, възхода на ритейл парковете и новото значение на потребителското преживяване в магазина говорят председателят на Борда на управителите на "dm България" Андрей Петров, изпълнителният директор и основател на магазините за играчки "Хиполенд" Мариан Колев и основателят и изпълнителен директор на спортната верига Sport Depot Красимир Цонов.

В последния сегмент Емил Вагенщайн от ozone.bg, Иван Александров от ebag и Светлозар Димитров InOut Trade разказват как управляват огромния скок в онлайн търговията и доставките, какво донесе промяната за бизнесите, които ръководят, и какви са очакванията им за новата вълна на пандемията.

"Гласът на "Капитал" е седмичен подкаст, в който разказваме интересна актуална тема от политиката, икономиката или бизнеса в дълбочина, с контекст и анализ.

Ако този епизод ви хареса и искате да слушате новите епизоди веднага щом излязат, абонирайте се за "Гласът на "Капитал" в Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify. Може да следите подкаста и като добавите този RSS Feed във вашата програма за подкасти.

Обратна връзка за "Гласът на "Капитал" можете да ни изпращате на [email protected] или в познатите ви профили на "Капитал" във Facebook и Twitter.

Как коронавирус пандемията преобърна търговията и остави отпечатък върху всички процеси в нея е темата на специален епизод на подкаста "Гласът на Капитал". В епизода ще чуете някои от най-големите и бързо растящи играчи на българския пазар да споделят интересни числа, прогнози и тенденции, които ще задават посоката в ритейла в следващите няколко години.

Избраните откъси са от презентации и дискусии по време на конференцията Ecommerce and Retail Summit, която "Капитал" организира през ноември.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK