Черната кутия на българските магистрали
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Черната кутия на българските магистрали

Черната кутия на българските магистрали

Мила Чернева за това как държавната компания "Автомагистрали" разпределя почти 5 млрд. лева от парите на данъкоплатците без конкурси и на тъмно

6724 прочитания

© Надежда Чипева


Ако има нещо, с което премиерът Бойко Борисов иска да бъде запомнен, това е колко много пътища е построил. Тази тема е винаги на фокус по време на неуморните му обиколки из страната с джипката или с хеликоптера напоследък.

В новия епизод на седмичния подкаст "Гласът на Капитал" ще научите как и защо строенето на пътища се превърна в златната кокошка на това правителство. Журналистката Мила Чернева разказва историята на държавната компания "Автомагистрали", която действа като черна кутия, в която се изсипват и преразпределят милиарди левове без търгове и конкурси, без отчетност и контрол. Тя коментира как тази практика ощетява българските данъкоплатци, които плащат двойно по-скъпо за строежа на магистрала "Хемус" например.

"Гласът на Капитал" e седмичен подкаст, в който журналистите разказват интересна история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ и в който търсим мнения от експерти от света на политиката, икономиката или бизнеса за важните въпроси на нашето време.

Ако този епизод ви хареса и искате да слушате новите епизоди веднага щом излязат, абонирайте се за "Гласът на "Капитал" в Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify. Може да следите подкаста и като добавите този RSS Feed във вашата програма за подкасти.

Обратна връзка за "Гласът на "Капитал" можете да ни изпращате на [email protected] или в познатите ви профили на "Капитал" във Facebook и Twitter.

Ако има нещо, с което премиерът Бойко Борисов иска да бъде запомнен, това е колко много пътища е построил. Тази тема е винаги на фокус по време на неуморните му обиколки из страната с джипката или с хеликоптера напоследък.

В новия епизод на седмичния подкаст "Гласът на Капитал" ще научите как и защо строенето на пътища се превърна в златната кокошка на това правителство. Журналистката Мила Чернева разказва историята на държавната компания "Автомагистрали", която действа като черна кутия, в която се изсипват и преразпределят милиарди левове без търгове и конкурси, без отчетност и контрол. Тя коментира как тази практика ощетява българските данъкоплатци, които плащат двойно по-скъпо за строежа на магистрала "Хемус" например.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

2 коментара
  • 1
    bat_plamen avatar :-|
    bat_plamen

    Прекалено скъпо и безумно некачествено строителство!С това ще се запомни Боце и ГЕРБ!

  • 2
    mmmst13 avatar :-P
    T72

    Малко журналистката говори във въздуха, няма никъде по света да се построи обект на зелено без подизпълнител! дори доставчиците на материали са вид подизпълнител :))) Такива фирми мастодонти които правеха обекти без подизпълнител имаше само в Комунистическия свят!!!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK