Черната кутия на българските магистрали

Черната кутия на българските магистрали

Мила Чернева за това как държавната компания "Автомагистрали" разпределя почти 5 млрд. лева от парите на данъкоплатците без конкурси и на тъмно

9671 прочитания

© Надежда Чипева


Ако има нещо, с което премиерът Бойко Борисов иска да бъде запомнен, това е колко много пътища е построил. Тази тема е винаги на фокус по време на неуморните му обиколки из страната с джипката или с хеликоптера напоследък.

В новия епизод на седмичния подкаст "Гласът на Капитал" ще научите как и защо строенето на пътища се превърна в златната кокошка на това правителство. Журналистката Мила Чернева разказва историята на държавната компания "Автомагистрали", която действа като черна кутия, в която се изсипват и преразпределят милиарди левове без търгове и конкурси, без отчетност и контрол. Тя коментира как тази практика ощетява българските данъкоплатци, които плащат двойно по-скъпо за строежа на магистрала "Хемус" например.

"Гласът на Капитал" e седмичен подкаст, в който журналистите разказват интересна история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ и в който търсим мнения от експерти от света на политиката, икономиката или бизнеса за важните въпроси на нашето време.

Ако този епизод ви хареса и искате да слушате новите епизоди веднага щом излязат, абонирайте се за "Гласът на "Капитал" в Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify. Може да следите подкаста и като добавите този RSS Feed във вашата програма за подкасти.

Обратна връзка за "Гласът на "Капитал" можете да ни изпращате на [email protected] или в познатите ви профили на "Капитал" във Facebook и Twitter.

Ако има нещо, с което премиерът Бойко Борисов иска да бъде запомнен, това е колко много пътища е построил. Тази тема е винаги на фокус по време на неуморните му обиколки из страната с джипката или с хеликоптера напоследък.

В новия епизод на седмичния подкаст "Гласът на Капитал" ще научите как и защо строенето на пътища се превърна в златната кокошка на това правителство. Журналистката Мила Чернева разказва историята на държавната компания "Автомагистрали", която действа като черна кутия, в която се изсипват и преразпределят милиарди левове без търгове и конкурси, без отчетност и контрол. Тя коментира как тази практика ощетява българските данъкоплатци, които плащат двойно по-скъпо за строежа на магистрала "Хемус" например.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


2 коментара
  • 1
    bat_plamen avatar :-|
    bat_plamen

    Прекалено скъпо и безумно некачествено строителство!С това ще се запомни Боце и ГЕРБ!

  • 2
    mmmst13 avatar :-P
    T72

    Малко журналистката говори във въздуха, няма никъде по света да се построи обект на зелено без подизпълнител! дори доставчиците на материали са вид подизпълнител :))) Такива фирми мастодонти които правеха обекти без подизпълнител имаше само в Комунистическия свят!!!


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход