Черната кутия на българските магистрали
Мила Чернева за това как държавната компания "Автомагистрали" разпределя почти 5 млрд. лева от парите на данъкоплатците без конкурси и на тъмно
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Ако има нещо, с което премиерът Бойко Борисов иска да бъде запомнен, това е колко много пътища е построил. Тази тема е винаги на фокус по време на неуморните му обиколки из страната с джипката или с хеликоптера напоследък.
В новия епизод на седмичния подкаст "Гласът на Капитал" ще научите как и защо строенето на пътища се превърна в златната кокошка на това правителство. Журналистката Мила Чернева разказва историята на държавната компания "Автомагистрали", която действа като черна кутия, в която се изсипват и преразпределят милиарди левове без търгове и конкурси, без отчетност и контрол. Тя коментира как тази практика ощетява българските данъкоплатци, които плащат двойно по-скъпо за строежа на магистрала "Хемус" например.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Прекалено скъпо и безумно некачествено строителство!С това ще се запомни Боце и ГЕРБ!
Малко журналистката говори във въздуха, няма никъде по света да се построи обект на зелено без подизпълнител! дори доставчиците на материали са вид подизпълнител :))) Такива фирми мастодонти които правеха обекти без подизпълнител имаше само в Комунистическия свят!!!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.