А сега: какъв ще е редът за ваксините/Noble Graphics и "Кауфланд" - най-ефективното рекламно дуо
Журналистката Ани Коджаиванова обяснява хаоса с плана за ваксиниране; Съдружниците в Noble Graphics и маркетинг директорката на "Кауфланд България" Катерина Ушева за успешното си партньорство в рекламата
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
През изминалата седмица българското правителство реши с един замах да зачеркне националния план за ваксинация и да отвори ваксинирането за всички без оглед на възраст, здравословно състояние и професия. Извиха се опашки пред пунктовете за ваксинация, ръководителите на щаба лично поставяха инжекции и се снимаха с ваксинирани граждани за социалните мрежи. В четвъртък обаче обявиха, че затварят т.нар. зелени коридори, в които всеки може да отиде и да получи първата доза ваксина, защото са се изчерпили наличните количества ваксини.
В какъв ритъм и ред ще продължи ваксинирането и какъв е ефектът от това, че правителството пренебрегна плана за ваксинация - журналистката Ани Коджаиванова обяснява хаоса в новия епизод на седмичния подкаст "Гласът на Капитал".

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Една от причините за хаоса при ваксинирането е саботажът, който правят антиваксърите, заради които се хабят ценни дози. Това обаче липсва в анализа на "Капитал".
Колкото до българския бранд на "Кауфланд", който бил изключително успешен - що за лицемерие е това и за какво беше онзи кански рев срещу мерките на министъра на земеделието за повече локална продукция в магазините? Кога веригите са искрени?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.