А сега: какъв ще е редът за ваксините/Noble Graphics и "Кауфланд" - най-ефективното рекламно дуо
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

А сега: какъв ще е редът за ваксините/Noble Graphics и "Кауфланд" - най-ефективното рекламно дуо

А сега: какъв ще е редът за ваксините/Noble Graphics и "Кауфланд" - най-ефективното рекламно дуо

Журналистката Ани Коджаиванова обяснява хаоса с плана за ваксиниране; Съдружниците в Noble Graphics и маркетинг директорката на "Кауфланд България" Катерина Ушева за успешното си партньорство в рекламата

5605 прочитания

© Надежда Чипева


През изминалата седмица българското правителство реши с един замах да зачеркне националния план за ваксинация и да отвори ваксинирането за всички без оглед на възраст, здравословно състояние и професия. Извиха се опашки пред пунктовете за ваксинация, ръководителите на щаба лично поставяха инжекции и се снимаха с ваксинирани граждани за социалните мрежи. В четвъртък обаче обявиха, че затварят т.нар. зелени коридори, в които всеки може да отиде и да получи първата доза ваксина, защото са се изчерпили наличните количества ваксини.

В какъв ритъм и ред ще продължи ваксинирането и какъв е ефектът от това, че правителството пренебрегна плана за ваксинация - журналистката Ани Коджаиванова обяснява хаоса в новия епизод на седмичния подкаст "Гласът на Капитал".

Във втората част бизнес журналистката Сирма Пенкова разговаря със съдружниците в Noble Graphics и с маркетинг директорката на "Кауфланд България" Катерина Ушева. Те бяха отличени като най-ефективни рекламодател и рекламна агенция на наградите "Effie България 2021". Пълните интервюта с тях можете да прочетете тук.

За "Kaufland България" беше ключов приоритет да лансираме български бранд. Кампанията постигна резултати, които са над средните за подобен род кампании

Катерина Ушева, маркетинг директорка
Катерина Ушева, маркетинг директорка

Kaufland България

Чуйте звуковия файл тук:

"Гласът на Капитал" e седмичен подкаст, в който журналистите разказват интересна история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ и в който търсим мнения от експерти от света на политиката, икономиката или бизнеса за важните въпроси на нашето време.

Ако този епизод ви хареса и искате да слушате новите епизоди веднага щом излязат, абонирайте се за "Гласът на "Капитал" в Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify. Може да следите подкаста и като добавите този RSS Feed във вашата програма за подкасти.

Обратна връзка за "Гласът на "Капитал" можете да ни изпращате на [email protected] или в познатите ви профили на "Капитал" във Facebook и Twitter.

През изминалата седмица българското правителство реши с един замах да зачеркне националния план за ваксинация и да отвори ваксинирането за всички без оглед на възраст, здравословно състояние и професия. Извиха се опашки пред пунктовете за ваксинация, ръководителите на щаба лично поставяха инжекции и се снимаха с ваксинирани граждани за социалните мрежи. В четвъртък обаче обявиха, че затварят т.нар. зелени коридори, в които всеки може да отиде и да получи първата доза ваксина, защото са се изчерпили наличните количества ваксини.

В какъв ритъм и ред ще продължи ваксинирането и какъв е ефектът от това, че правителството пренебрегна плана за ваксинация - журналистката Ани Коджаиванова обяснява хаоса в новия епизод на седмичния подкаст "Гласът на Капитал".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    chitatelsz avatar :-|
    Читател

    Една от причините за хаоса при ваксинирането е саботажът, който правят антиваксърите, заради които се хабят ценни дози. Това обаче липсва в анализа на "Капитал".

    Колкото до българския бранд на "Кауфланд", който бил изключително успешен - що за лицемерие е това и за какво беше онзи кански рев срещу мерките на министъра на земеделието за повече локална продукция в магазините? Кога веригите са искрени?


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.