Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Подкаст: България, нация хазартна

Защо хазартният бизнес бумти, а хазартната реклама залива ефир и билборди, въпреки закона

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Влизат, Криско, Галена, Христо Стоичков, Мартин Камбуров и Фики Стораро в един бар. И започват да залагат. Българският хазартен бизнес бумти, а заедно с него бумти и рекламата му, която залива телевизионни екрани и билбордове. За голяма част от хората тя е дразнеща, а заливането на ефира с реклама след реклама на различни букмейкъри по време на Световното първенство по футбол повдигна въпроса за регулацията, или от гледната точка на хазартните компании - саморегулацията.

От такава, на теория, не би трябвало да има нужда, защото в България има действащ закон, който забранява рекламата на хазарт. Вратичката е, че забраната е само за пряка реклама, без да става ясно какво представлява тя. Не помага и, че органът, който трябва да следи за рекламата се оказва... НАП.


Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

Гласът на Капитал

Още подкасти Гласът на Капитал

„Гласът на Капитал“ е седмичен подкаст, в който журналистите разказват най-важната история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ.

Влизат, Криско, Галена, Христо Стоичков, Мартин Камбуров и Фики Стораро в един бар. И започват да залагат. Българският хазартен бизнес бумти, а заедно с него бумти и рекламата му, която залива телевизионни екрани и билбордове. За голяма част от хората тя е дразнеща, а заливането на ефира с реклама след реклама на различни букмейкъри по време на Световното първенство по футбол повдигна въпроса за регулацията, или от гледната точка на хазартните компании - саморегулацията.

От такава, на теория, не би трябвало да има нужда, защото в България има действащ закон, който забранява рекламата на хазарт. Вратичката е, че забраната е само за пряка реклама, без да става ясно какво представлява тя. Не помага и, че органът, който трябва да следи за рекламата се оказва... НАП.

В тазседмичния брой на "Гласът на Капитал" с водещ Йоан Запрянов, журналистите Вера Денизова и Сирма Пенкова разказват на какво се дължи бума на хазарта, какви са вратичките в закона за реклама и защо липсват конкретни данни за приходите и печалбите на компаниите.

Все още няма коментари
Нов коментар