Подкаст | Рекламните "Оскари" на фестивала Cannes Lions
Самуил Петков от Noble Graphics разказва за събитието и тенденциите в комуникациите


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Ако има едно отличие, за което всяка рекламна агенция мечтае, то със сигурност е лъвска статуетка от най-големия рекламен фестивал в света Cannes Lions. Събитието, което тази година се проведе от 19 до 24 юни на Френската ривиера, обаче е повече от конкурс, където агенции от цял свят могат да премерят мускули. Фестивалът е мястото, където се зараждат тенденциите в сферата на комуникациите и определят пътя, по който индустрията ще се развива.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Оскарите, понякога наричани Наградите на Академията, са отличия, давани на филмовата индустрия за нейните естетически и технически постижения. Те се раздават в чест на изключителни постижения в киното. https://gettingoverit.io
Maybe it is the award that all artists wish to receive, https://connectionsnyt.com/ the most prestigious award
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.