Подкаст | Новата морска мечта - Албания
Държавата привлича все повече туристи, които тепърва я "откриват" след реклами и по-лесен транспорт. Трудното ще е задържане на тази тенденция и изграждането на нов образ
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Гласът на Капитал
Още подкасти
„Гласът на Капитал“ е седмичен подкаст, в който журналистите разказват най-важната история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ.
Трендът за "море в Албания" навярно не ви е подминал - сигурно вече се чудите дали да не заминете натам, или сте слушали разкази на ваши приятели, споделящи впечатления от "новата морска дестинация". В последно време малката балканска държава набира все повече популярност и в момента плажовете са залети от туристи. За това има няколко обяснения - инвестициите в последните години, по-лесният транспорт дотам, засилените реклами в социалните мрежи и подкрепата на държавата.
В този епизод на подкаста "Гласът на Капитал" разговаряме с журналистката Калина Горанова, която отскочи дотам, за да поговори с представители на бизнеса и да се потопи в атмосферата. Тя разказва за състоянието на плажовете там, цените, образа, който Албания се опитва да изгради, както и за проблемите с инфраструктурата и плащанията с карта например.
Четете повече в темата на "Капитал" тук и чуйте още в епизода:
- С какво се отличава Албания?
- Как най-лесно може да стигнем дотам?
- Кои са редовните посетители?
- Какви стъпки предприе държавата, за да развие туризма си, и какви проблеми още остават?
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.