С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 фев 1995, 13:56, 590 прочитания

Безплатен транспорт и места в комисиите скараха народните представители

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Интересно се развива дейността на 37-то Народно събрание. След като опозицията в лицето на СДС и Народния съюз обяви, че ще се оплаква от правилника на парламента в Конституционния съд, сега мнозинството на Демократичната левица и опозицията се скараха и по един друг "важен" въпрос - колко автомобила се падат на всяка парламентарна група. Явно депутатите от опозицията ще трябва да се сместват по двама на седалка, освен ако не предпочитат да се придвижват пеша. Всъщност депутатите си уредиха привилегията да пътуват безплатно, така че проблемът едва ли е толкова голям.

Но истинската ябълка на раздора станаха местата в комисиите на парламента. Като истинска управляваща партия БСП запази за себе си всички важни места на председатели на комисии, отряза мераците на опозицията за повече членове в комисиите, а вътре в парламентарната група на социалистите избухнаха недемократични спорове кой в коя комисия да седне. Това едва ли може да се обясни само с мерака на отделни социалистически функционери да градят бъдещето на България - повече прилича на борба за кокала.


Действията на БСП са напълно логични - от социалистическа гледна точка, действията на опозицията също - от опозиционна гледна точка. Неясно обаче остава как ще се върши конструктивна работа в парламента, за което плачат всички парламентарни групи. Отговорът като че ли се крие в историческата и творческата дейност на предишните български парламенти.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Патриотични игри в СОС Патриотични игри в СОС

Общински съветник от "Атака" се присъедини към ВМРО и така "помогна" за сформирането на групата "Патриоти за София"

15 ное 2019, 359 прочитания

Европейската инвестиционна банка спира финансирането на въглища и газ Европейската инвестиционна банка спира финансирането на въглища и газ

Решението на ЕИБ рязко ще повиши цената на енергийните проекти, които разчитат на изкопаеми горива

15 ное 2019, 531 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "К1: Средата" Затваряне
Оставка трябва да подаде портиерът на ДПС

Още от Капитал
Сбогом, кабели

Първите дошли в автосектора се изнасят първи към по-евтини дестинации

Местните избори отвъд резултатите

В София и други градове проличаха възможности за по-широк фронт срещу наложения от ГЕРБ модел на управление

Да копаеш дъното за Доган

Държавата изненадващо отпусна 220 млн. лв. за драгиране на плавателния канал в пристанище Варна. Съмненията са, че пристанището на Ахмед Доган ще е основният печеливш, а държавните терминали ще трябва да го догонват

"Шах!" със зенитни ракети

Разполагането на руски противовъздушни комплекси С-400 в Сърбия би било тежък удар по сигурността на България и НАТО

Ново място: Смесен магазин "Зоя"

Веригата за био продукти се разширява с обект на пл. "Гарибалди"

Близкият и далечен Николай Атанасов

Поетът и ЛГБТ активист почина на 41 години и остави литературно наследство, което ще бъде открито от ново поколение читатели

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10