Бедрос Калфаян, генерален мениджър на Beiersdorf: Пазарът на козметика е малък и много конкурентен
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Кои са основните характеристики на българския пазар на козметика?
- Той е малък, неплатежоспособен и много конкурентен. Тук оперират всички фирми, които са и в другите страни. Има и местни играчи. Всичко това ожесточава конкуренцията и сваля цените.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Но средно в световен мащаб компанията ни прави печалба между 10 и 11%, а в България е от 3 до 7% в зависимост от годината. Хахахах Все едно...
Г-н Калфаян моля за по-точни данни!
Знаем вариантите за позициониране на козметиката на регал,а също така и различните лостове за манипулация от търговските вериги на ценовите ставки.
На база на това не бих могъл да твърдя,че крайният потребител е облагодетелстван от манипулациите с ценообразуването.
Крайно време е водещите производители да изкарат на светло реалните фкти.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход