Бедрос Калфаян, генерален мениджър на Beiersdorf: Пазарът на козметика е малък и много конкурентен

Бедрос Калфаян, генерален мениджър на Beiersdorf:
Бедрос Калфаян, генерален мениджър на Beiersdorf:
Бедрос Калфаян, генерален мениджър на Beiersdorf:    ©  Цветелина Ангелова
Бедрос Калфаян, генерален мениджър на Beiersdorf:    ©  Цветелина Ангелова

Кои са основните характеристики на българския пазар на козметика?

- Той е малък, неплатежоспособен и много конкурентен. Тук оперират всички фирми, които са и в другите страни. Има и местни играчи. Всичко това ожесточава конкуренцията и сваля цените.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    jj avatar :-P
    J.J.
    • + 4

    Но средно в световен мащаб компанията ни прави печалба между 10 и 11%, а в България е от 3 до 7% в зависимост от годината. Хахахах Все едно...

    Нередност?
  • 2
    manager1 avatar :-|
    manager1
    • + 4

    Г-н Калфаян моля за по-точни данни!
    Знаем вариантите за позициониране на козметиката на регал,а също така и различните лостове за манипулация от търговските вериги на ценовите ставки.
    На база на това не бих могъл да твърдя,че крайният потребител е облагодетелстван от манипулациите с ценообразуването.
    Крайно време е водещите производители да изкарат на светло реалните фкти.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал