Строителят на "Тракия" е договорил кредита за магистралата
Отсечката до Карнобат ще бъде завършена в срок, но при денонощна работа
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Водещият партньор в Сдружение "Тракия IV" - "ПСТ холдинг" на Васил Божков, е подписал споразумение за кредит, с който да завърши строителството на отсечката между Зимница и Карнобат. Това съобщиха от Министерство на регионалното развитие и благоустройството след инспекция на трасето.
Средствата ще бъдат използвани като оборотен капитал за разплащане с доставчици и осигуряване на необходимите материали за строителството.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
30 коментара
А дано стане най-сетне.
Тази магистрала се строи още от краят на 70-те.
Миналата година отидох до морето за 1 час по-малко и останах много приятно изненадан от напредъка на строителните работи.
Ще стане еми,как няма да стане това да не е АЕЦ Белене:)
Мобилизация на 200%, работа на три смени... След година-две ще се търсят пари за ремонт на новите участъци, ама на кой му пука... Важното е да се пререже лентичката...
До коментар [#2] от "xalikarans":
Аслъ! Плюс това не на СССР ще даваме пари, а на честни БГ предприемачи :)
Докато не карам отгоре и не го вярвам. Още по-малко сега. Още още по-малко, след като оня ден карах от там и не видях кьорава машина никъде.
А междувременно си текат проучванията за избор на "толинг" по магистралата... Всъщност на хората не се казва на всеослушание, че ВСИЧКИ МАГИСТРАЛИ ЩЕ БЪДАТ ПЛАТЕНИ! Можем само да гадаем кои ще са операторските фирми...
Снимки на построеното по проблемния лот 4.2 на "Тракия" към началото на март 2013 година благодарение на г-н Галин Градев (стр. 207 и следващите):
5569&page=207
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=118
Ууууу , долу!
Пускам си коментара под същата статия в Дневник:
Много трудно тази магистрала ще стане готова до края на май. Да не кажа, че ще е цяло чудо. Според плана в момента всички пластове преди асфалта трябваше да бъдат положени и да се чакат благоприятни температури за асфалтиране. Само че има участъци, които почти не са пипнати, а остават 2 месеца и половина до крайния срок.
Надявам се, че тези 40 милиона заем + оставащите средства които АПИ трябва да изплати по договора, ще са достатъчни за да се завърши най-накрая Тракия. Дори да има още няколко месеца забавяне, това ще излезе по-евтино отколкото да се сключват нови анекси или пък да се разваля договора.
До коментар [#7] от "Югозомби":
Снимките обясняват ситуацията.
За това, което виждам 1 август е първия реалистичен срок и то ако се работи денонощно, а по техниката която е на место си личи, че едва се побутват нещата тук там.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.