Рекламна промяна
Първата работа на новия кмет Бойко Борисов беше да провери пазара на външна реклама
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Преди седмица столичният кмет Бойко Борисов нареди да бъдат премахнати 14 незаконни билборда, собственост на общинската фирма „Озеленяване“. С това Борисов обяви старта на голямо разчистване на пазара на външна реклама в София. Независимо от какво са предизвикани действията му, те ще доведат до ново разпределение на позициите в тази част от мафиотизираната общинска икономика.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.