Усещане за лукс и висок стандарт

Пазарът на списанията за lifestyle, архитектура и обзавеждане

Амбицията на всяко списание е да извади читателя си от скуката. Даму предложи идеи за начин на живот - пътувания, дрехи, обзавеждане.

Това е формулата на успеха на изданията за lifesyle, архитектураи обзавеждане. На пазара има истинско изобилие от предложения.„Списанията стават все по-мощен фактор не само защото са добъррекламоносител, а защото се промени отношението на хората къминформацията. Те не искат да четат само негативни новини. Имат нужда отпозитивни текстове и в този смисъл написаното в списанията е по-близодо техния вътрешен свят“, коментира изпълнителният директор на списание„Наш дом“ Мира Баджева. Според главния редактор на „Егоист“ ГеоргиЛозанов издания за стила на живот се търсят заради „усещането за лукс,което създават, и защото компенсират нещата, които ни липсват вежедневието. Хората избират списанията, защото ги насищат с гледки“. Поданни на агенция Market Test сред най-предпочитаните от читателите темив списанията са здраве, мода, животът на звездите, предложения запътуване.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове