Усещане за лукс и висок стандарт
Пазарът на списанията за lifestyle, архитектура и обзавеждане
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Амбицията на всяко списание е да извади читателя си от скуката. Даму предложи идеи за начин на живот - пътувания, дрехи, обзавеждане.
Това е формулата на успеха на изданията за lifesyle, архитектураи обзавеждане. На пазара има истинско изобилие от предложения.„Списанията стават все по-мощен фактор не само защото са добъррекламоносител, а защото се промени отношението на хората къминформацията. Те не искат да четат само негативни новини. Имат нужда отпозитивни текстове и в този смисъл написаното в списанията е по-близодо техния вътрешен свят“, коментира изпълнителният директор на списание„Наш дом“ Мира Баджева. Според главния редактор на „Егоист“ ГеоргиЛозанов издания за стила на живот се търсят заради „усещането за лукс,което създават, и защото компенсират нещата, които ни липсват вежедневието. Хората избират списанията, защото ги насищат с гледки“. Поданни на агенция Market Test сред най-предпочитаните от читателите темив списанията са здраве, мода, животът на звездите, предложения запътуване.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.