Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Министерството на земеделието и горите (МЗГ) повдигна основателни въпроси за броя на автомобилите, закупувани за агенциите, които ще управляват Общата селскостопанска политика на ЕС в България.
На 425 земеделски производители ще се пада по една служебна кола, докато в Унгария съотношението е 1 на 1578 регистрирани фермери (моля, вижте таблицата). Дори да приемем, че теренът в България е доста по-сложен, това създава доста съмнения за необходимостта от толкова коли. Също толкова основателни въпроси могат да бъдат повдигнати и към начина за подбор на автопарка. В обществената поръчка за доставка на "150 нови високопроходими леки автомобила, оборудвани с газови уредби", наглед няма нищо странно - министерството се нуждае от джипки, за да стигне до вратата на всеки български фермер.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
"(всъщност работният обем на двигателя е 59.5 kW)" ???
Г-н Автора да прегледа коя мерна единица за какво е.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.