Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Конкурсът за тикет-системата отново извади на показ тъмните страни на пазара за външна реклама в столицата. Новината, че фирмата, която ще продава билетите за градския транспорт, ще разполага и с площите за реклама по спирките напомниха историята на сектора през годините. А тя може да се опише с три думи - мутри, мрак и хаос.
Битката за външната реклама винаги е била скрита, а столична община никога не е провеждала търгове или конкурси.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.