Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Толкова много мрак

За обема си, пазарът на външна реклама е несъразмерно бурен

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Конкурсът за тикет-системата отново извади на показ тъмните страни на пазара за външна реклама в столицата. Новината, че фирмата, която ще продава билетите за градския транспорт, ще разполага и с площите за реклама по спирките напомниха историята на сектора през годините. А тя може да се опише с три думи - мутри, мрак и хаос.

Битката за външната реклама винаги е била скрита, а столична община никога не е провеждала търгове или конкурси.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове