Изпълнителният директор на "Български пощи" Милен Керемедчиев: Промяната е революционна

Според изпълнителния директор на "Български пощи" промените, които готвят съвместно с Агенция "Митници", защото изискват промяна в манталитета на служителите
Според изпълнителния директор на "Български пощи" промените, които готвят съвместно с Агенция "Митници", защото изискват промяна в манталитета на служителите
Според изпълнителния директор на "Български пощи" промените, които готвят съвместно с Агенция "Митници", защото изискват промяна в манталитета на служителите    ©  Цветелина Ангелова
Според изпълнителния директор на "Български пощи" промените, които готвят съвместно с Агенция "Митници", защото изискват промяна в манталитета на служителите    ©  Цветелина Ангелова

Какво се споразумяхте с Агенция "Митници"?

Ще създадем Национален център, в който всички пратки, които идват от чужбина, ще бъдат обработвани съвместно от Агенция "Митници" и "Български пощи". Хората ще имат възможност да плащат на пощенското гише, там, където си получават пратката. Това е революционна промяна, защото променя изцяло манталитета на редовия митничар и редовия пощенски служител. Очакваме този център да заработи до три месеца, дотогава трябва да намерим помещение, да създадем съответния софтуер, стиковка между двете институции, но дотогава за облекчение на гражданите,  ще започнем пилотен проект в Столична Митница. Гражданите ще усетят промяната от 25 януари.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
10 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    Al Bundi
    • + 2

    по третият въпрос,
    вчера регламента беше директива :)

    Няма да е проблем ако известивто става и по e-mail с ваш цифров подпис.
    Кактвото трябва ще се прати в ЕС ако имат пропуски ще се поправят :)
    В СМС-а ако има номер на пратка, дължима обща сума за (ДДС,Мита и такси) и e-mail на който е пратено известието с възможност за он-лайн плащане или уговаряне на доставката на адрес.

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    SD
    • + 5

    До НДСВ–ГЕРБ кадъра, другаря Керемедчиев: Мушморок, пощенските разходи са платени от подателя и са включено в доставката. 3 пъти заместник-министър беше и не включи на втора, ей....

    Нередност?
  • 3
    Avatar :-|
    .
    • + 4

    Господине, вие не се ли изложихте достатъчно, като генерален консул в Дубай?! Какво търсите и в пощите?

    Нередност?
  • 4
    100jan avatar :-|
    100jan

    До коментар [#3] от ".":

    Само там да беше, медал "Стара планина" щеше да получи :))

    Да припомним и уж случайното му появяване пред българското посолство в Москва, когато уж случайно една руска телевизия снима репортаж за опашките. И как уж решиха проблема. А после? А после отиде в Грузия уж да я помирява с Русия, след нахлуването на последната. И там големи "успехи" постигна :))

    Да го пратят на мястото на Желева сега :))

    Нередност?
  • 5
    vitamina avatar :-|
    Lili
    • + 1

    Дано "революционната промяна" да доведе до доставяне на пратките над 2 кг. в районните пощенски станции и до отпадане на таксата от 4 лева при получаването им в пощенската станция при митницата (практика въведена от БГ Пощи само за София?!?)

    За повече информация по проблема: http://www.facebook.com/group.php?gid=287178641884&ref=ts

    Нередност?
  • 6
    Avatar :-|
    Солунската митница...

    Няма вече - Солунската митница - има вече само - NQTIONАL CUSTOMS АGENCY...?!

    Нередност?
  • 7
    Avatar :-|
    тод
    • + 3

    докато хора като този са директори някъде...където и да е..нищо хубаво няма да се случи в БГ. Тъжна държава..само това мога да кажа... Антония Първанова...Борис Велчев..Милен Тухларев/Кереметчиев..незаеними висококвалифицирани кадри..

    Нередност?
  • 8
    Avatar :-|
    Изпатил

    Какви ИТ, какви 5ст. Ако мислите че "Промяната е революционна" то вие ще би трябвало да сте "ПЕНСИОНЕР". С чакане и гадаене нищо не става... Случи се да получавам пратка точно когато когао се бяха събрали да мислят голямата промяна. 6-7 човечета спорят от кое гише какво да става... Имам чувство че след 1-2 година ще имаме нужда от поредната "Промяната е революционна" , но какво да очакваш от кадър като този.

    Нередност?
  • 9
    Avatar :-|
    Клиент

    Български пощи" е стара и консервативна институция. Отварянето й и предоставянето на все повече услуги, нормално натоварва нашите служители, които пък понякога не са очаровани да работят повече, отколкото досега.

    Ами подмладете се ! От какво зависи да работите качествено ?

    Нередност?
  • 10
    Avatar :-?
    Антимитница
    • + 1

    Г-н Керемедчиев, имате ли подготвени служители за "революционната компютърна промяна", защото те са свикнали да работят с мазните си тефтери от едно време? Колко ще струва "преструктурирането" на кадрите?

    Прави ли се одит на пуснатите и получени известия по шипинг адрес или това са само "едни листчета" на хартиен носител?

    Има ли обратна връзка за вече взета/получена пратка от ЕС и колко време са обработва инфорамцията, за да се преодостави обратно до изпращача?

    Кой е отговорен за "отворените и преопаковани колети" от ЕС без присъствието на получателя?

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал