

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Какво се споразумяхте с Агенция "Митници"?
Ще създадем Национален център, в който всички пратки, които идват от чужбина, ще бъдат обработвани съвместно от Агенция "Митници" и "Български пощи". Хората ще имат възможност да плащат на пощенското гише, там, където си получават пратката. Това е революционна промяна, защото променя изцяло манталитета на редовия митничар и редовия пощенски служител. Очакваме този център да заработи до три месеца, дотогава трябва да намерим помещение, да създадем съответния софтуер, стиковка между двете институции, но дотогава за облекчение на гражданите, ще започнем пилотен проект в Столична Митница. Гражданите ще усетят промяната от 25 януари.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
10 коментара
по третият въпрос,
вчера регламента беше директива :)
Няма да е проблем ако известивто става и по e-mail с ваш цифров подпис.
Кактвото трябва ще се прати в ЕС ако имат пропуски ще се поправят :)
В СМС-а ако има номер на пратка, дължима обща сума за (ДДС,Мита и такси) и e-mail на който е пратено известието с възможност за он-лайн плащане или уговаряне на доставката на адрес.
До НДСВ–ГЕРБ кадъра, другаря Керемедчиев: Мушморок, пощенските разходи са платени от подателя и са включено в доставката. 3 пъти заместник-министър беше и не включи на втора, ей....
Господине, вие не се ли изложихте достатъчно, като генерален консул в Дубай?! Какво търсите и в пощите?
До коментар [#3] от ".":
Само там да беше, медал "Стара планина" щеше да получи :))
Да припомним и уж случайното му появяване пред българското посолство в Москва, когато уж случайно една руска телевизия снима репортаж за опашките. И как уж решиха проблема. А после? А после отиде в Грузия уж да я помирява с Русия, след нахлуването на последната. И там големи "успехи" постигна :))
Да го пратят на мястото на Желева сега :))
Дано "революционната промяна" да доведе до доставяне на пратките над 2 кг. в районните пощенски станции и до отпадане на таксата от 4 лева при получаването им в пощенската станция при митницата (практика въведена от БГ Пощи само за София?!?)
&ref=ts
За повече информация по проблема: http://www.facebook.com/group.php?gid=287178641884
Няма вече - Солунската митница - има вече само - NQTIONАL CUSTOMS АGENCY...?!
докато хора като този са директори някъде...където и да е..нищо хубаво няма да се случи в БГ. Тъжна държава..само това мога да кажа... Антония Първанова...Борис Велчев..Милен Тухларев/Кереметчиев..неза еними висококвалифицирани кадри..
Какви ИТ, какви 5ст. Ако мислите че "Промяната е революционна" то вие ще би трябвало да сте "ПЕНСИОНЕР". С чакане и гадаене нищо не става... Случи се да получавам пратка точно когато когао се бяха събрали да мислят голямата промяна. 6-7 човечета спорят от кое гише какво да става... Имам чувство че след 1-2 година ще имаме нужда от поредната "Промяната е революционна" , но какво да очакваш от кадър като този.
Български пощи" е стара и консервативна институция. Отварянето й и предоставянето на все повече услуги, нормално натоварва нашите служители, които пък понякога не са очаровани да работят повече, отколкото досега.
Ами подмладете се ! От какво зависи да работите качествено ?
Г-н Керемедчиев, имате ли подготвени служители за "революционната компютърна промяна", защото те са свикнали да работят с мазните си тефтери от едно време? Колко ще струва "преструктурирането" на кадрите?
Прави ли се одит на пуснатите и получени известия по шипинг адрес или това са само "едни листчета" на хартиен носител?
Има ли обратна връзка за вече взета/получена пратка от ЕС и колко време са обработва инфорамцията, за да се преодостави обратно до изпращача?
Кой е отговорен за "отворените и преопаковани колети" от ЕС без присъствието на получателя?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход