Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Нищо не може да изкара държавните железници извън релси. Нито финансовата криза в дружествата от холдинга, нито старите вагони и локомотиви. Последното доказателство за това неписано правило е отпреди дни. Новото е, че държавният влак може да се движи и извън закона.
Българските държавни железници ще продължат да возят още поне две години с несертифицирани, т.е. незаконни вагони и локомотиви, без притеснение обясниха от дружеството. Това не е нещо ново. Вагоните и локомотивите на БДЖ без сертификати се движат по релсите в страната от средата на миналата година. Тогава изтече 5-годишната давност на въпросните документи за около 80% от подвижния парк на държавния мастодонт. За тяхното подновяване компанията трябва да извади 6 млн. лв., с които дружеството, намиращо се в ликвидна криза, не разполагала.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
Докога ще се толерира висши държавни чиновници да си мислят, че са над закона?!? Министър Цветков е пътник, но пак всичко ще приключи, както разследванията на бивши министри в началото на мандата. :-(
Аз питам как може в закон да бъде записан частен монопол над даден бизнес?!? Това е... направо....
До коментар [#2] от "J.J.":
Може и сега със същия монопол "помагат" на Черепа да се обеси със собствения си колан.
то много хубава далавера - през 2002 са му подарили института за 1.2 млн. лева, като е имало обещана сигурна печалба от 6 млн. през 2004. всъщност, 6 млн. на всеки 5 години, ама пусто нали се смениха партиите, и ето че увисна.
Някой е спал на течение, завит с мокри вестници, ако смята че ще "спрат" влаковете, щото нямали сертификати!!!
Ще се търкалят и без сертификати, когато се запалиха.
За сведение на посрещачите, имаха сертификати, което не помогна на нещастните пътници....
Чудя се колко хора трябва да изгорят още за да се вземат мерки за това безумие БДЖ.
Публикувано през m.capital.bg
а в чужбина влаковете са предпочитано средство за придвижване за по-далечни дестинации...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.