Нямате достъп до тази държава
ЖП връзката с Турция ще бъде прекъсната. Без дебат и предизвестие за частните превозвачи и спедитори
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Ако мислите, че връзката ни с държава като Турция е вечна и непреходна, помислете пак.
Прекъсването й този път идва по линия на жп транспорта. От 1 март влакове от и до южната съседка няма да се движат, тъй като отсечката от Свиленград до Капъкуле ще бъде затворена за 45 дни. Причината са реконструкцията и електрификацията на линията от Пловдив до турската граница по Оперативна програма "Транспорт".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
14 коментара
Невероятен ход на министър Цветков. За съжаление толкова си може момчето.
Това, че държавата е уведомила частните фирми в последния момент е еквивалентно на престъпление и мисля е редно да бъдат заведени съответните дела.
Но аз лично за изграждането на тази линия знам от години и то без изобщо да се интересувам от материята. Убеден съм, че и частните фирми са чували че такъв проект съществува, убеден съм че са били наясно с начина на изграждане, плановете и сроковете, дори и да не са били уведомени навреме.
Така че ако проблемът е само в късното информиране на фирмите, то това не ми звучи особено драматично.
Далеч по тежък проблем обаче е блокирането на ЖП линията Европа -Турция за на практика неизвестен период от време и без предложена алтернатива.
Както всяко едно действие в България- "навременно"!!!
Бързат, за да не изпуснат последния влак. Затова не работят на прозорци. Хаосът, който твори Цветков, заслужава да му се обърне повече внимание, но той успява в общи линии да мине незабелязан. Което не е трудно на фона на СРСтата, които тресат държавата, Калинки с фалшиви дипломи, и пр. гербаджийски простотии. Е, и той се записа на 2-3 пъти с влака-стрела Пекин-София и проваления търг заради корупции за Пловдив-Бургас. Впрочем, за последния направиха нов търг, но нещо не съм чул да са сключили договора. Да не би пак да има проблем?
Публикувано през m.capital.bg
До коментар [#4] от "Гогич":
Направиха - спечелиха го Трейс и някакви жабари. А че Цветков заедно с веждата са най-некадърните министри в това правителство спор няма.
А стига ривали, много по-евтино и бързо е да затварят цялата отсечка за малко и да правят ремонт отколкото на час по лъжичка. Тук в Лондон преди няколко седмици направиха статистика по вестниците и се оказа че тия постоянни спирания през уикендите последните години на различни линии, не само че не помагат дасе оправи инфраструктурата, но и струва 5 пъти повече с минимален прогрес ...
Яд ме е когато в нашата държавица не че не стават някои неща , а дори не се мисли за тяхното правене или поне да се прави дали е целесъобразно нещо : значи можеше да се избедне това затваряне на ж.п. линията с Турция (основен търговски партньор) като с епомислеше целесъобразно ли е да се доизгради ж.п. линия от Елхово до Лесово (20км.) и турците да си направят до Одрин линията , така нямае да има проблеми при наводняване на ж.п. линия или някакво прекъсване на ж.п. връзките между България и Турция,а и така се улеснява достъпа на турски граждани до нашите черноморски курорти и връзките до северните държави - Румъния , Украйна , Унгария.... е мислителите решиха просто да закрият ж.п. линията Ямбол-Елхово вместо да направят нещо , сега релсите си стоят и нещо правено да се ползва не се ползва , като може да генерира доста приходи от транспорт и на стоки и на хора .... Идиотска държава сме си !
Статията стартира много ефектно и е отлично композирана.
Това че някои не могат да четат и между редовете е техен проблем.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.