

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
"Нещата в транспорта вървят много добре даже." Похвалата е всъщност себеоценката на ресорния министър Александър Цветков в отговор на забавния журналистически въпрос, предизвикан от публичното недоволство на вицепремиера Симеон Дянков. Подобна реплика трудно може да бъде изречена от друг, защото оценката за свършеното от Цветков за почти две години е или мълчание, или критики.
Името му вече няколко пъти беше споменавано като един от министрите за смяна. Последните седмици представители на управляващите отново заговориха за освобождаване и този път то, изглежда, може да се случи съвсем скоро. Три независими източника от правителството потвърдиха за "Капитал", че смяната на Цветков е въпрос на дни. Желанието за това е налице, единственият аргумент против е, че размествания в правителството преди изборите може да оставят усещането за слабост в управляващите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
15 коментара
Министерство на глупостта и съобщенията.
Единственото, с което помня Цветков като зам-кмет е несполучливата схема за експериментални нощни автобусни линии в София. Човекът дори не се беше сетил, че те трябва в един момент да се изчакват в центъра. Големият интервал на движение и липсата на връзка между линиите е една от причините за неуспеха на начинанието.
Не е близък на министрите, не е близък на депутатите, заместниците му некой друг ги избирал и т.н. Тогава чий министър е? Ами наш, на БГ, сложен от лобисти, че да не върши нищо. Нали, ако БДЖ тръгне както трябва, ще прибере бая клиенти от автотранспорта... И следващият ще е същият. Всяка годинка нищоправене си е далавера на лобистите... А другите министри? Разликата е, че говорят повече и ... вършат в пъти повече глупости. Те, дори са по-опасни за БГ от Цветков....
Аз мога да ви кажа за още дивотии на Цветков-например лицензирането на всички автомобили над 12т без значение дали извършват превози срещу заплащане или за собствена сметка.Разбира се има и много други.
Време е!
И само една забележка относно следния цитат:
"За да спрат кражбата на гориво в БДЖ пък, се стигна до връщането на не особено успешния прийом от края на соца да се боядисва горивото, така че то да стане разпознаваемо при източване."
Това се прилага навсякъде на запад особено в производства където се налага използването на етанол (изключвам дистиларните) и си е доста успешно.
На тоя министър му е време да си ходи отдавна, на заместниците му също. А за ГД ГВА - за умрелите или добро или нищо.
Този е най-големия паразит и некадърник в правителството. Нищо не е направил за 2 години, освен празно тупане в гърдите и показно откриване на незначителни обекти.
Не само за транспорта, погледнете (не)свършеното в любимия му ресор - Информационните технологии. НИЩО!! Ама абсолютно нищо.
Да не говорим , че според мен автобиографията му започва и свършва с образованието.
...сред специалните издания марки вече има посветени .... и на историята на противопожарното дело на Балканите...
Ха-ха-хаааа!
Това близване на височайшето дупце му е спечелило поне половин година министерстване "бонус"....
:)
Преди време нямаше ли министерство на регионалното развитие и транспорта??? Ако е нямало- защо пък да не пробваме, не ми се вярва нещата да станат по-зле, най-много да се запазят същите, но с по-малко администрация.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.