Йоанис Гейвелис: Опитваме се да побутваме ж.п. проектите
Експертът за България в новия еврофонд Connecting Europe обяснява идеите за обща европейска ж.п. мрежа
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"


Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
А защо пък метро? Ж.п. линия в момента минава на стотина метра от летищата в София и Варна, доизграждането и построяването на терминали, които веднага биха свързали тези летища с цетровете на градовете, а и с останалата страна, е очевидно решение. В Будапеща вече го направиха и от Терминал 1 се стига до центъра за 14 мин, а до Сегед - за 2 часа. Вместо това в София се убива съществуващата кръгова железница и се строи безкрайно зигзагообразно метро.
До коментар [#1] от "Павел Антонов":
Околовръстна линия в София няма от близо 30 години - благодарностите си отправете към партията любимка и нейния правешки гуру. А и се запознайте с проекта за линията към летището - до бъдещата 21ва станция ще бъде построена нова гара Искър, чрез която летище София ще бъде свързано с най-натоварените направления в страната. А и ако софийското метро е зигзагообразно, то за лондонското трябва да се измисли нов термин.
Други са проблемните проекти - новото трасе на Карнобат-Синдел, липсата на перспектива за удължаването на линията Ямбол-Елхово до турската граница, липсата на пряка връзка между Варна и Бургас, ново траса за Русе-Каспичан и тн. А пък безумието за 3 милиарда до Видин въобще не си струва да се коментира!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.