Новият брой:
Какво се случва в държавата

Йоанис Гейвелис: Опитваме се да побутваме ж.п. проектите

Експертът за България в новия еврофонд Connecting Europe обяснява идеите за обща европейска ж.п. мрежа

България не би трябвало да загуби нито лев, надява се Гейвелис
България не би трябвало да загуби нито лев, надява се Гейвелис
България не би трябвало да загуби нито лев, надява се Гейвелис    ©  Капитал
България не би трябвало да загуби нито лев, надява се Гейвелис    ©  Капитал
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    pavelan avatar :-|
    Павел Антонов
    • - 1
    • + 3

    А защо пък метро? Ж.п. линия в момента минава на стотина метра от летищата в София и Варна, доизграждането и построяването на терминали, които веднага биха свързали тези летища с цетровете на градовете, а и с останалата страна, е очевидно решение. В Будапеща вече го направиха и от Терминал 1 се стига до центъра за 14 мин, а до Сегед - за 2 часа. Вместо това в София се убива съществуващата кръгова железница и се строи безкрайно зигзагообразно метро.

    Нередност?
  • 2
    anihilator_jack avatar :-|
    anihilator_jack
    • + 6

    До коментар [#1] от "Павел Антонов":

    Околовръстна линия в София няма от близо 30 години - благодарностите си отправете към партията любимка и нейния правешки гуру. А и се запознайте с проекта за линията към летището - до бъдещата 21ва станция ще бъде построена нова гара Искър, чрез която летище София ще бъде свързано с най-натоварените направления в страната. А и ако софийското метро е зигзагообразно, то за лондонското трябва да се измисли нов термин.

    Други са проблемните проекти - новото трасе на Карнобат-Синдел, липсата на перспектива за удължаването на линията Ямбол-Елхово до турската граница, липсата на пряка връзка между Варна и Бургас, ново траса за Русе-Каспичан и тн. А пък безумието за 3 милиарда до Видин въобще не си струва да се коментира!

    Нередност?
Нов коментар