България ще рекламира курортите си с още 20.5 млн. лв. от ЕС
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

България ще рекламира курортите си с още 20.5 млн. лв. от ЕС

Кадър от телевизионен клип, част от кампанията "България- магията живее тук"

България ще рекламира курортите си с още 20.5 млн. лв. от ЕС

Kампаниите ще започнат най-рано в края на годината

Деница Ватева
3398 прочитания

Кадър от телевизионен клип, част от кампанията "България- магията живее тук"

© Капитал


Още 20.5 млн. лв от оперативната програма "Регионално развитие" ще отидат за реклама на българския туризъм, стана ясно вчера при подписването на договори между министерствата на икономиката и на регионалното развитие.

Със средствата ще се изпълнят няколко проекта за представянето на страната по паневропейски тв канали, целеви кампании в няколко държави, както и вътре в България. За реклама на този сектор по програмата са предвидени общо 64 млн. лв.

Промоции в чужбина

Три от новите пет проекта, които изпълнява икономическото министерство, са за реклама на туризма в чужбина. Най-много средства се предвиждат за целеви кампании в Германия, Русия, Румъния, Полша, Украйна и Швеция. За целта ще бъдат отделени 7 млн. лв., които ще се ползват за тв, радио, печатна, интернет и външна реклама в тези страни. Досега са изпълнявани три такива кампании в чужбина - в Германия, Русия и Великобритания.

Икономическото министерство планира да повтори и и рекламната кампания по телевизиите "Eвронюз", "Дискавъри ченъл", "Нешънъл джиографик" и "Евроспорт". За целта ще бъдат отделени малко над 6 млн. лв. Преди година по тези телевизии се въртяха клиповете "България - магията живее тук", вероятно отново ще бъдат излъчени същите. Около 1.5 млн. лв. пък ще струват участията по специализирани борси извън страната и организиране на посещения на чужди туроператори и журналисти до България.

Стимули за вътрешните пътувания

Друг от проектите на икономическото министерство предвижда и реклама на туризма пред българи, каквато кампания имаше и миналата година. За целта са отделени около 3 млн. лв., които трябва да бъдат използвани за тв, радио, печатна, интернет и външна реклама. Последният от проектите, които предстои да се изпълнят, е за маркетингови проучвания, съобщи министърът на икономиката Делян Добрев. Това ще струва около 2 млн. лв.

Новите проекти се очаква да започнат най-рано в края на годината, тъй като предстои изготвянето на техническата документация по тях и обявяването на обществени поръчки. Досега сметките показват, че около 1 млн. лв. от изпълняваните в момента девет проекта са "спестени", като средствата вероятно ще се ползват за реклама във Великобритания.

Още 20.5 млн. лв от оперативната програма "Регионално развитие" ще отидат за реклама на българския туризъм, стана ясно вчера при подписването на договори между министерствата на икономиката и на регионалното развитие.

Със средствата ще се изпълнят няколко проекта за представянето на страната по паневропейски тв канали, целеви кампании в няколко държави, както и вътре в България. За реклама на този сектор по програмата са предвидени общо 64 млн. лв.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

4 коментара
  • 1
    alex.kurtev avatar :-|
    Александър Куртев

    остави ти природата и културно-историческите ценности. покажи момиченца по бански и туризма е готов.

  • 2
    harald_blatand avatar :-|
    Harald Blåtand

    И отново ще бъдат генерирани дебилни клипове и печатни материали поръчката за които ще спечели рекламна агенция Нойзи, в която работи бивш служител (едно изключително неприятно и промискуитетно същество) на агенцията по туризЪма

    Публикувано през m.capital.bg

  • 3
    harald_blatand avatar :-|
    Harald Blåtand

    Клиповете, естествено, ще бъдат продуцирани от подизпълнител които ще получат трохи от мазната баница, докато големите суми ще бъдат гушнати от управителите на Нойзи: тлъстата перничанка Симона и Росен...

    Публикувано през m.capital.bg

  • 4
    basilicum avatar :-|
    basilicum

    и какво точно ще рекламира:

    -помията която се излива в морската вода без пречиствателна станция?
    -гювеча от вируси, който плъзва всяко лято?
    -нискокачествената храна (кайма без месо, мляко от палмово олио, продукти с изтечен срок на годност), щото за "ол инклузив" как се избива сметката?
    -зле-обучен, намръщен, ниско-платен и немотивиран персонал?
    -хотели, които сами си закупуват звездите и почти без изключение не отговарят на условията?
    -бурени и разхвърлен боклук между няколко нови сгради и липсващ или разбит тротоар?
    -свободно щъкащи циганета и сергии пълни с китайски боклуци?
    -изкусни джебчии?
    -евтини, но "навити" проститутки?
    -принципно безхаберни ченгета?
    -гадно и безвкусно-застроени плажни ивици и въобще цели курорти?
    -ново-излюпени измамници със здравни застраховки?


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK