Емил Караниколов: Започваме конкурса за БДЖ "Товарни превози"
Изпълнителният директор на Агенцията за приватизация пред "Капитал Daily"


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
"Най-тежката сделка ще е за ВМЗ - Сопот, защото там има над 130 млн. лева дългове."
"Много е вероятно АДИС да бъде предложено на търг и да имаме продажба до края на годината."
Тази година трябва да е ударна за приватизацията - ще бъдат предложени няколко големи дружества и актива: БДЖ "Товарни превози", АДИС, фондовата борса, остатъчните дялове в ЕРП-тата и т.н., като очакваните приходи са за над 400 млн. лв. По тези теми разговаряме с изпълнителния директор на Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол Емил Караниколов.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
9 коментара
В България се продава печелившето а се преватезира губещето.
Дали сте некадърни , или сте предатели!?
Приватизация на товарните превози е престъпление към България! Те са печеливши и по-печеливши ще стават! Лишавате страната от приходи за сметка на частни интереси! После бедни сме били. А може точно това да целите!?
Кой ви дава право да продавате нещо , дето НЕ Е ВАШЕ!?
Ако не можете да управлявате - МАХАЙТЕ СЕ !
Разпродажбите не са управление, а са признание за несправяне със задълженията или обслужване на частни интереси!
"ВМЗ Сопот - 130 млн. лв. задължения, от които 45 млн. лв. към държавата. "
Някой ще събере ли кураж да излезне и да сподели с данъкоплатците, колко още такива лимонки с издърпан предпазител се търкалят в държавния сектор? Болниците, ВМЗ Сопот, Софийски градски транспорт, ТЕРЕМ? Интересното е, че работниците заплати не вземат, но си стоят в списъка на заетите. Защо така? Защото така хем им върви стаж (и то тежък категориен труд), хем си копат доматите в работно време, хем краднатото - барут, скрап и нафта замества заплатата в приемлива степен.
До коментар [#1] от "n8299":
До коментар [#2] от "sushi":
на каква печалба е БДЖ, драги? кажете ми някакви цифри? Пътнически превози заедно с пътнически превози трябва да минат под частно крило! имате ли си на идея колко хрантутника храни товарни превози? знаете ли, че в едно от управленията в страната има 5 човека, които работят като охрана на труда точно в товарни превози? знаете ли някакви подробности или само си пръскате заучените фрази?
По-смело !!! После ще останат ли пари ПОНЕ за една модерна влакова композиция и за пътническите превози на БДЖ ??? , все пак хората са европейци и искат качествени услуги и превози...
до Милен
В държавата е и ножа и хляба! Ако едни държавно предприятие не е на печалба, то е заради некадърност или заради предателсто на интересите на страната!
Нямаме икономика точно заради такава политика.
Иточиха "Кремиковци", а седа щели частници да стоят завод/ краи Срелчаако не се лъжа/ и суровината ще идвала от Кремиковци!!!
Хората са получавали златао преди новата ера, но ние го дадохме на концесия защото не можем да го добиваме в 21 век!!! Другите примери си ги допълнете.
Истината е , че изпълняваме чужди поръяения в национален ощърб .
Така става и с Биене, така става и с концесиите, така става и с историческия завод за боклук, така става и с финанстането на разкопки/ закопаване на пари в преносен и пряк смисъл/ и каво ли не още за да се обезкърви страната ни окончателно!
До коментар [#6] от "sushi":
следя темата отблизо, защото железницата дълго време ме е хранила и така да се каже ме е направила това което съм. не отговарям, защото искам да се заяждам, но виждам, че не си запозната с проблемите и! а те не са от вчера и днес и не са заради некадърно управление за последните 10 години. железницата е зле, защото не е управлявана кадърно последните 40 години! всичката тази техника, която се употребява от служителите и, не е подменяна откакто я има и вина за това имат всички, които са я експлоатирали през годините, включително и тези в годините на силния социализъм когато са бухали здраво, без да мислят за бъдещите поколения! така че проблема е много по-дълбок и сегашното ръководство и предишните няколко са поставени едва ли не пред свършен факт и трябва да се справят някак с проблема! и по тази причина са принудени да спасяват положението по един или друг начин!
няма място за държавата в икономиката, или поне за нашата. така или иначе не може да се справи с управлението нито на товарни нито на пътнически превози както се е видяло, нито пък с инфраструктурата...
най добре да остане регулатор на пазара и лека полека да го либерализира.
До коментар [#6] от "sushi":
Напълно те подкрепям,некадърност и слугуване на частни интерси. Целта е някой да намаже. Ролята на товарните превози ще нараства все повече и още повече с изграждането на европейските коридори.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.