След 2014 г. няма да има европари за ремонт на общински пътища
Програма "Регионално развитие" ще се фокусира върху градската среда
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
През следващия програмен период страната ни няма да получи европейско финансиране за ремонт на общински пътища и републикански втори и трети клас. Причината е, че пътните ремонти не влизат в стратегията за развитие на Европа до 2020 г. Това заяви министърът по регионално развитие Лиляна Павлова пред парламентарната комисия по еврофондовете, предаде mediapool.bg.
Спирането на европейските пари за най-неподдържаните пътища в България означава, че за ремонтирането и поддръжката им ще се изискваj значителни финансови ресурси от държавата. Оценката на моментното състояние на мрежата сочи, че над 60% пътните участъци са разбити, а необходимите средства за тяхната поддръжка възлизат на близо 100 млн. лв. годишно.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
11 коментара
Абе за какво са ни общински пътища ? Нали ще строим магистрали , скоростни пътища, катарските милиарди всеки момент ще потекат .... ние сме държава за идиоти и наивници !
Сто милиона?
А къде са парите от винетките?
За година се събират доста повече от сто милиона.
Сигурно попълват огромните дупки зейнали
от проява на некомпетентно управление
И сега общинските пътища и тези републикански втори и трети клас са в окаяно състояние, представям си още какво ни чака...трябва да си купуваме луноходи, май.
А Бойко знае ли?
До коментар [#4] от "niki_m":
Доктор на нЕуките, знания и можене?...Е те това Колега не го разбрах...
Кайзерът не разрешава! Тук приказката за мъжкото д*** няма да мине...
Европейският съюз днес върви по пътя на превръщането си от „Европа на ценностите” („Европа на гражданите”) в „Европа на интересите”, („Европа на кайзеровата казарма”) и като следствие от това печели (най-отдалечено казано) негодуванието на гражданите от неудовлетворителното си битие на кастрати...
Но пей сърце, казват „придворните” брюкселски и български пропагандатори на медиатизацията (ист.)* на държавите членки на ЕС – „Залпът на „НОРМАЛНИТЕ” няма да потопи лайнерът „КАЙЗЕРОВА КАЗАРМА?...
_____________________________
*медиатизацията (фр. mediatisation) В началото на 19-ти век – превръщане на немските влиятелни князе от самостоятелни членове на Германския имперски съюз в подвластни на друга по-голяма германска държава, която била член на същия съюз.
/”Речник на чуждите думи в Българския език”;
Изд. НИ-1979 г./
До коментар [#2] от "unused88":
поддръжка възлизат на близо 100 млн. лв. годишно
Това значи запулване на дупки ,а не хубави пътища.
До коментар [#1] от "niceprson":
Магистралите се строят ,ама кофтито е че др.не може да стане с еро пари ,защото вместо за 5 години да се рехабелиира ще стане за 20Г.
Ще се види накрая че тези европрограми са просто една глупост, създадена да се замазват очите на публиката, а и на правителствата.
Толкова утежнено и бюрократизирано е получаването им , че това отнема много време и усилия, поддържа е се цяла една администрация, за нуждите на усвояването.
От друга страна България леко и без препятствено(без закъснение) си плаща един огромен паричен ресурс в Буджета на ЕС, за да може онези хрантутници и канцеларски плъхове да си живеят и да вземат доживотни пенсии.
Когато всичко това се нетира - получените и платените пари, разходването на времето за одобрението, разните му инспекции, проверки, поддръжка на администрация за усвояване - ще се окаже че България е нетен донор.
А сега в кризата, когато и ЕС е под натиск и ще се орежат всички Оперативни програми (за 2014-2020 г.), а каквото може да не се даде - няма да се даде.
На местно ниво ( в общините ) се събират огромни суми от налози и такси ( вкл. и за притежаваните автомобили ), и от винетките събират огромни приходи...Очевидно е - ПАРИ има ЗА ВСИЧКО, и ЕВТИНА РАБОТНА РЪКА ще се намери, която да им прави пътищата и да им работи на мушениците-инвеститори, но след като вчера си бетонираха БОНУСИТЕ...видно е, че УПРАВИЯ в тази държавичка НЯМА да има скоро !!!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.