Закъсняло бързане за булевард "Витоша"

Общината ще опита да ремонтира пешеходната отсечка до есента и вероятно без търг ще похарчи 3 млн. лв.

Според първоначалния проект за превръщането на бул. "Витоша" в пешеходна зона бяха предвидени две кръгови кръстовища в отсечката между бул. "Патриарх Евтимий" до ул. "Солунска". Сега те отпадат.
Според първоначалния проект за превръщането на бул. "Витоша" в пешеходна зона бяха предвидени две кръгови кръстовища в отсечката между бул. "Патриарх Евтимий" до ул. "Солунска". Сега те отпадат.    ©  арх. Тодор Булев
Според първоначалния проект за превръщането на бул. "Витоша" в пешеходна зона бяха предвидени две кръгови кръстовища в отсечката между бул. "Патриарх Евтимий" до ул. "Солунска". Сега те отпадат.
Според първоначалния проект за превръщането на бул. "Витоша" в пешеходна зона бяха предвидени две кръгови кръстовища в отсечката между бул. "Патриарх Евтимий" до ул. "Солунска". Сега те отпадат.    ©  арх. Тодор Булев

Булевард "Витоша" се променя. Същото се случва и с плановете на общината за неговото бъдеще. Макар че от години се знае, че метрото ще е готово през септември, оказва се, че три месеца преди срока общината няма яснота кога и какво прави. Най-общо ще опита да ремонтира целия булевард до есента, не знае дали заради бързането ще използва прозрачна тръжна процедура, ще похарчи около 3 млн. лева и някои по-едри идеи за отсечката от бул. "Патриарх Евтимий" до ул. "Солунска" постепенно отпадат.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


49 коментара
  • ju.li

    Все едно строят зоопарк и понеже не разбират животните ще го направят както си искат!

  • 2
    cinik avatar :-|
    cinik

    Koнкурс за проект, конкурс за изпълнител, изпълнение: по най-оптимистичните очаквания тази плюнка работата ще приключи 2016 г.. При лош късмет - обжалвания и караници между архитектите, може да го откине като нищо до 2020. Типичен пример - разрушаването на паметника Седмокрил. Вече се надяват на по-силно земетресение, да рухне по естествен начин. Иначе и за кьоравия е ясно, че тези ръждясали винкели не подлежат на никакво дострояване или ремонт. Но въпреки това - нека си седи, нека си грози така, важното е с архитектите да си имаме приказката....В крайна сметка, да не е само една чернобилската гледка в София. Има си ИПК Родина, има си Феята, 2 корпуса на медицинска, 1 недостроена сграда на "Алабин" до музея на милицията, 1 на Шипченски проход след Универсиада...

  • 3
    cinik avatar :-|
    cinik

    ПС. Да видим, дали при ремонта ще се сетят да приберат покривните улуци в тръби под земята. Сега се изливат на тротоара, както се отводняват и повечето покриви в центъра на София.

  • 4
    ebans avatar :-?
    Ivan Todorov

    Само най-интересното ще е дали Доуш ще сложат турските продукти(от който вече Бургас пропищя, а и южния парк не всичко е ОК) или ще постъпят по-разумно и ще изберат качество каквото ще е на Ларгото?
    Въпрос на избор въпреки че ГБС не са ми любимци поне избраха качеството.

  • 5
    dberov avatar :-|
    d.berov

    аз пък съм много любопитен защо в плановете за тази нова пешеходна Витошка , няма велоалея по нея??? Как точно предлага общината да се придвижваме с велосипеди от НДК към ЦУМ и Централна гара? Булгаристанска работа, във всичко големи европейски градове пешеходните зони и велоалеите вървят ръка за ръка, а тук..

  • 6
    cinik avatar :-|
    cinik

    До коментар [#4] от "Ivan Todorov":

    А теб кефят ли те българските бетонени капаци за шахти? ...

  • 7
    ebans avatar :-(
    Ivan Todorov

    До коментар [#6] от "cinik":
    Не става въпрос за капаците а за паветата.
    Държави като Холандия, Великобритания и Германия и редица др. са застлани със клинкерни павета който са на по 50-60 та дори и над 100 години.
    Да видим с какво ще застелим центъра на града си, отново с турски или с доказани качеството си павета (пример: Южен парк)!!!
    Иначе какво лошо има в българските продукти?

  • 8
    wds23355772 avatar :-|
    wds23355772

    [quote#5:"d.berov"]във всичко големи европейски градове пешеходните зони и велоалеите вървят ръка за ръка[/quote]

    И в кой по-точно европейски град главната пешеходна улица има разчертани/обособени велоалеи?

  • 9
    dberov avatar :-|
    d.berov

    До коментар [#8] от "Варненски": Амстердам, Хамбург, Берлин, Барселона, Копенхаген.. за тези се сещам по спомени на място, без да питам чичо гугъл, ако го питам, сигурно ще се окаже че само Скопие и София нямат..

  • 10
    torbesh avatar :-|
    Торбеш

    защо няма архитектурен конкурс, ами уреждат с проектиране някакви тяхни хора?
    докога някакви некадърници ще вилнеят над столицата?
    софиянци защо го позволяват?


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал