С повече връзки и по-малко пари
Конкурсът за външната реклама в София започва (почти) отначало


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Три пъти повече пари от наеми за Столичната община, ред на пазара, излизане на сектора от сивата зона, регламентирани отношения с "Московска" 33. Това трябваше да се случи след края на конкурса за външна реклама в столицата. Но най-вероятно още дълго нещата ще останат такива, каквито са сега.
Пазарът на реклама на практика в София е на тъмно. Договорите на всички фирми с общината отдавна са изтекли. Приходите от наеми са около 2 млн. лв. годишно и се събират единствено заради добрата воля на някои от ползвателите на билбордовете, които са сключили допълнителни споразумения с администрацията. Конкурсът за големите рекламни обекти (с 12 кв.м площ), които се разполагат върху публична общинска собственост, уж беше приключил преди десетина дни, а протоколът с класирането - пратен в кабинета на кмета Йорданка Фандъкова. В сряда обаче тя отказа да го подпише, а го върна за преразглеждане на комисията, което отлага решението в неопределеното бъдеще. Всъщност Фандъкова нямаше полезен ход. Дори да беше подписала протокола с класирането, то най-вероятно щеше да бъде обжалвано пред Комисията за защита на конкуренцията от загубили и отстранени участници в конкурса.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове