🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Павлова: Има идея за втори мост на Дунав край Русе или разширяване на сегашния

Това са приоритетни проекти, които ще станат наложителни след изграждането на пътя Русе-Свиленград, коментира регионалният министър

Катар или програмата а трансгранично сътрудничество с Румъния са двата потенциални източника за финансиране на идеите за нов мост край Русе или разширявае на сегашния, коментира регионалният министър Лиляна Павлова
Катар или програмата а трансгранично сътрудничество с Румъния са двата потенциални източника за финансиране на идеите за нов мост край Русе или разширявае на сегашния, коментира регионалният министър Лиляна Павлова
Катар или програмата а трансгранично сътрудничество с Румъния са двата потенциални източника за финансиране на идеите за нов мост край Русе или разширявае на сегашния, коментира регионалният министър Лиляна Павлова    ©  Надежда Чипева
Катар или програмата а трансгранично сътрудничество с Румъния са двата потенциални източника за финансиране на идеите за нов мост край Русе или разширявае на сегашния, коментира регионалният министър Лиляна Павлова    ©  Надежда Чипева
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

6

млн. евро са загубите за корабоплаването заради ниското ниво на р. Дунав през есента на миналата година, отбелязва евродепутатът Мария Неделчева

Има идея за изграждане на втори мост над река Дунав край Русе или разширение на сегашния. Това съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, цитирана от БТА. Тя участва в обществен дебат на тема "Дунавската стратегия - възможност да градим регионите в Европа" по инициатива на евродепутата Мария Неделчева, който се провежда в Русе. 


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

10 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    newmind avatar :-|
    newmind
    • - 2
    • + 15

    НАРЪЧНИК НА ЧИНОВНИКА

    Първо правило на чиновника: Говориш бързо за да не могат да ти следят мисълта, дори и да няма такава :-)

    Второ правило : Говориш с изрази които са неразбираеми и неопределени за обикновените граждани, например: има идея за..., апликационни форми, пътния възел,приоритетни оси, третия лот на магистрала Струма,оф роуд минахме по магистрала, южната дъга, 20% национално съфинансиране, основна опция, програма Енергийна ефективност, солари на покривите, фонд мениджъри, Ю ен ди Пи (UNDP) , програмата ПРООН , реформиране на водния сектор,програмен период, дълбоководно заустване,инициативата JESSICA,,мастър планове, тол такси,принципа на публично-частното партньорство,европейските транспортни коридори, стратегически важен проект, иновации, висока принадена стойност....

    Трето правило: Кога я питаш нещо съществено тя ти отговаря в страни, на други въпроси, а не на конкретния.

    Ти я питаш за кадруването в министерството,че е освободила хора на Плевнелиев - добри професионалсти според Плевнелиев, а тя ти отговаря ,че това са предизборни спекулации ...дори не сложи запетайка, а мина направо върху споменатия зам.министър Прегьов който се махна от детската градина МРРБ

    Определено можеш да се учиш от нея как да отговаряш, защого тя е много добра в чиновническото изразяване

    Забелязахте ли как до сега се измъква в отговорът за незаконните балкони дали ще се бутат ?

    ...относно бутането на балконите ,тя казва,че няма да се бутат, а относно незаконните обекти ще се прилага цялата строгост на закона,безкомпромисно т.е. незаконните остъклени балкони ще се бутат ....ти я питаш за балконите ,тя ти отговаря за енергийното саниране,да помогнем на хората да обновят своите сгради Просто е неповторима,надминаваща и Плевнелиев...

    ЧЕТВЪРТО ПРАВИЛО:Постоянно МЕДИАТИЗИРАНЕ! За най-малкото ти усили търсиш медиите за да се показваш и обясняваш!Например Лилито пропътува 500 км. за да се снима как се режат висящите интернет кабели между два панелни блока в Бургас. Това няма как да убеди обаче мислещия народ,че МРРБ е нещо повече от една весела детска гладина, но на Народът хич не му е до веселби !!!!

    ПЕТО ПРАВИЛО: Звучиш бодряшко нищо,че и с двата крака си в л*й**та ! Вервайте ми :-)

    Нередност?
  • 2
    qwerty avatar :-|
    Ало, Ваньо?
    • - 4
    • + 13

    Тази идея кога ще се осъществи? Преди или след идеята да се асфалтира Лунната пътека?

    Нередност?
  • 3
    dimdim avatar :-|
    Дим Дим
    • - 2
    • + 5

    Идеята я има много отдавна, въпросът е дали някога ще стане реалност. Връзки със съседните страни са задължителни и не представляват 10 години строеж на мост на Дунав...

    Нередност?
  • 4
    jack_frances avatar :-|
    jack_frances
    • - 2
    • + 12

    Те още не знаят дали, кога и кой все пак би започнал да строи трасето Русе - Свиленград, дали ще е магистрала, скоростен път или поредната козя пътека, а тя се запритеснявала, как да изхарчи едни пари за ПР инициативи, проектиране и разширение или дори строеж на нов мост. ... Защо не погледнат само между Буда и Пеща, колко моста са построени над реката без да се правят глупави акции, при това не само функционални, а и ужасно красиви...

    Нередност?
  • 5
    kumalisa avatar :-|
    kumalisa
    • + 12

    Всеки, който е карал/се е возил по този път знае, че отдавна е минало времето, когато е трябвало да се построй нов мост или сегашният да се разшири поне 3 пъти. Ама много отдавна. Тъй че то това не трябва да е абсолютен приоритет, а трябва физкултурника Цецко веднага да отиде да почне да копа ръчно до края на мандата си (тамън пък свършил нещо, макар и, искрено вярвам, некомпетентно).

    В България е ясно, че има нулева инфраструктура, ама поне да вземат да направят един-два нормални пътя към другите страни. Ей тъй, за национална гордост.

    П.П. И м/д-то, ако сменят митничарите от двете страни също няма да е лошо.

    Нередност?
  • 6
    rainbou1 avatar :-?
    rainbou1
    • + 11

    Ама хайде първо свършете тоя при Видин, че строителството му се точи като народна песен.

    Нередност?
  • 7
    exit13 avatar :-|
    exit13
    • + 6

    А пътища до тия мостове ще има ли.Защото пътната мрежа в Русе прилича на разорана целина.Кмета сега ще прави анкета за състоянието на улиците ,сякаш той живее в Ню Йорк.До тука на кмета от партия ГЕРБ оценка 2-.

    Нередност?
  • 8
    tiggo avatar :-|
    Тихомир Гочев
    • - 1
    • + 5

    А я първо да направим останалите два - при Силистра и Оряхово - нека и там малко живнат хората, пък след това може да се помисли за разширение на този при Русе

    Нередност?
  • 9
    atlantic avatar :-|
    Атлантик
    • + 3

    Правим мостове на поразия (и на хартия....)...къде ли не направихме мостове, пък все още - 21 век - имаме един единствен мост (и то - нещо като полумост в сравнение с нормалните стандарти за мост)...Това е толкова нелепо, че не може дори да се коментира...

    Нередност?
  • 10
    vadin avatar :-?
    Novakov
    • + 3

    Ама чия е тая идея? На ЕС, на България, на Румъния, на Турция или на Катар?
    След като ЕС не намери за необходимо да финансира трасе от Русе до Свиленград, дали ще реши, че е необходимо разширяване на моста за улесняване движението на турските товари в посока Русия? Съмнявам се!?
    След като е ясно, че нито България, нито Румъния могат да я финансират тая идея, а публично частно Турция и Катар няма как да притежават вътрешна граница в рамките на ЕС, не са ли това брътвежи на нездраво мислещ човек?
    Вероятност това да се случи има, но чак след влизането на Турция в ЕС.

    Нередност?
Нов коментар