Обади се на приятел
Участници в конкурса за външна реклама в София подозират умишлени манипулации


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"Истинската история беше доста стресираща за мен и служителите ни". С тези думи Румен Кривицки, един от собствениците на компанията за външна реклама "Кривицки и сие", се опитва да обобщи сюжета, в който имат главна роля от няколко седмици насам. Фирмата му стана причина за отстраняването на един от участниците в конкурса за външна реклама в столицата - консорциума "Блу стар аутдор". След няколко разговора с администрацията обаче по-късно се върнаха в играта. Засега.
Конкретната случка е част от по-големия разговор за пазара на външна реклама. В столицата от десетки години той е разпределен между собствениците на няколко компании, договорите на които с общината са изтекли през 2008 г., а съоръженията са незаконни, но въпреки това не са демонтирани. Опитите да се въведе ред в отношенията и да се събират повече приходи от администрацията непрекъснато се провалят заради спиране на процедурите по различни причини - обжалва се наредбата, после отделни текстове, после условията на конкурса и т.н.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове