Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Обади се на приятел

Участници в конкурса за външна реклама в София подозират умишлени манипулации

Красен Кралев, управител на консорциум "Блу стар аутдор" (вляво) и Румен Кривицки от "Кривицки и сие" преодоляха първото препяствие пред участието им в конкурса за външна реклама в София<br>
Красен Кралев, управител на консорциум "Блу стар аутдор" (вляво) и Румен Кривицки от "Кривицки и сие" преодоляха първото препяствие пред участието им в конкурса за външна реклама в София<br>
Красен Кралев, управител на консорциум "Блу стар аутдор" (вляво) и Румен Кривицки от "Кривицки и сие" преодоляха първото препяствие пред участието им в конкурса за външна реклама в София<br>    ©  Надежда Чипева
Красен Кралев, управител на консорциум "Блу стар аутдор" (вляво) и Румен Кривицки от "Кривицки и сие" преодоляха първото препяствие пред участието им в конкурса за външна реклама в София<br>    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

"Истинската история беше доста стресираща за мен и служителите ни". С тези думи Румен Кривицки, един от собствениците на компанията за външна реклама "Кривицки и сие", се опитва да обобщи сюжета, в който имат главна роля от няколко седмици насам. Фирмата му стана причина за отстраняването на един от участниците в конкурса за външна реклама в столицата - консорциума "Блу стар аутдор". След няколко разговора с администрацията обаче по-късно се върнаха в играта. Засега.

Конкретната случка е част от по-големия разговор за пазара на външна реклама. В столицата от десетки години той е разпределен между собствениците на няколко компании, договорите на които с общината са изтекли през 2008 г., а съоръженията са незаконни, но въпреки това не са демонтирани. Опитите да се въведе ред в отношенията и да се събират повече приходи от администрацията непрекъснато се провалят заради спиране на процедурите по различни причини - обжалва се наредбата, после отделни текстове, после условията на конкурса и т.н.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mishon avatar :-|
    mishon
    • + 1

    Нещо сметката не излиза - декласирания консорциум от трите "най-големи" фирми във външната реклама е декласиран, а останалите на финала фирми държали съответно 100% от пазара. Какъв ще да е този консорциум без никакъв дял на рекламния пазар?!

    Нередност?
  • 2
    mishon avatar :-|
    mishon
    • + 1

    Днес стана ясно, че конкурсът за външна реклама го печелят поравно фирми, свързани с основните играчи, но изненадата е че до тях се нарежда и Д.Пеевски. за това нито дума тук или в Дневник - явно Прокопиев се е договорил с Д.Пеевски в замяна на мълчанието на изданията му да го оставят на мира медиите на ДПС депутата!

    Нередност?
  • 3
    dragoslava avatar :-|
    Dragoslava
    • + 1

    Манипулациите винаги са умишлени.

    Нередност?
Нов коментар