Авиоотряд 28 нямал лиценз за търговски превози
Това става ясно от отговор на Главна Дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация" до "Капитал"
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Правителственият Авиоотряд 28 няма лиценз за търговски превози. Това става ясно от отговор на Главна Дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация" до "Капитал" (вижте писмото вляво).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
17 коментара
"Our prosperity grows in direct proportion to the available moral capital."
t-the-root-cause-of-financial-foul-ups/#more-886
http://gustavhertzen.com/2011/11/06/a-moral-defici
"Наредба № 24 от 2000 г."
Ясно... Костов е виновен.
Наглостта им вече надмина всякакви граници!
Значи са си летели незаконно от край време - по нареждане на премиера, независимо кой е бил той - Костов, царя, серГея или ББ. На практика това е злоупотреба с власт и на четиримата.
Олелеее, става все по-заплетено, авиоотрядът има право да лети и трнаспорира хора и товари но не и по смисъла на търговският закон. Ще рече че няма право да продава услугите си на физически и юридически лица, има обаче правото да ги превози когато това е наредено от хората под чието разпореждане е. Ако има тука някой форумец юрист били разяснил казуса по-подробно?
АО28 няма как да бъде авиационен оператор по смисъла на Закона за гражданското въздухоплаване, защото не е търговско дружество. Това едно.
Второ, вместо да цитирате самозвани авиационни експерти от хранилката на Кунева вземете една оферта за същия полет (същия брой хора, същата дестинация, същия самолет) от "България ер". Като вземете офертата обръснете едни около 10 - 20% печалба и тогава сравнявайте. Аз като човек от бранша ви казвам, че разликата няма да е съществена.
Трето и най-важно. Не схващате как работи АО28! Проверете на какви административни документи уреждат дейността му. Като го направите ще видите, че АО28 е под личното ръководство на ББ и той еднолично определя кой и кога да ползва услугите му.
До коментар [#2] от "morf":
Не бива да имаш съмнения по този въпрос. Естествечно, че Костов е виновен.
[quote#6:"1951"]Второ, вместо да цитирате самозвани авиационни експерти от хранилката на Кунева вземете една оферта за същия полет [/quote]
Е те това няма как да стане ... за съжаление ... политика на редакцията.
Прави впечатление че не виждаме БСП, ДПС, СДС и ДСБ да са дали на прокурор това "закононарушение".
Което просто означава че юристите им са проучили и не са открили такова.
Юридическата рамка на отряда нарочно е направена по този начин и това не е от вчера.
Така че освен да ни мирише подозрително този казус друго няма да се случи.
[quote#8:"bz"]Юридическата рамка на отряда нарочно е направена по този начин и това не е от вчера. [/quote]
Е, радвам се, че някой ги схваща нещата.
АО28 си е личната авиокомпания на премиера и това си е от вчера всъщност (месец май 2010 г.). Практически еднолично той разписва за това дали ще се вози отбора на Х или У.
В интерес на истината си има и плюсове тази система, защото отряда извършва и доста хуманитарни полети - медицинска евакуация, търсене и спасяване и прочие.
От правна гледна точка нещата са изчистени. От морална не са, но за нея не говорим.
Т.е. г-н Пенчев има глупоста или нахалството да сравни полет на селски футболен клуб който е "продаден" по занижена цена с полети в които лекари или пожарникари участват в спасителни операции!?!?
Интересно какво г-н Пенчев вижда вечер като се погледне в огледалото. Едно разкривено от страх лице да не си изтърве топлото място? От време на време трябва да имаме и принципи в този живот!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.