Новият брой:
Чудото на езика

Пътната агенция търси изпълнител за Северната скоростна тангента

Кандидатите трябва да имат приход от минимум 150 млн. лв. за последните три години

Пътят ще е с обща ширина 33 м, по дължината му ще има ленти за спиране, разделителна ивица и банкет, което го прави съпоставим с магистрала
Пътят ще е с обща ширина 33 м, по дължината му ще има ленти за спиране, разделителна ивица и банкет, което го прави съпоставим с магистрала
Пътят ще е с обща ширина 33 м, по дължината му ще има ленти за спиране, разделителна ивица и банкет, което го прави съпоставим с магистрала    ©  Мария Съботинова
Пътят ще е с обща ширина 33 м, по дължината му ще има ленти за спиране, разделителна ивица и банкет, което го прави съпоставим с магистрала    ©  Мария Съботинова
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Агенция "Пътна инфраструктура" обяви обществена поръчка за инженеринг - проектиране и строителство на Северната скоростна тангента на София. Индикативната стойност на проекта, който се финансира по оперативна програма "Транспорт", е 150 млн. евро. Пътят, чиято дължина е 16.5 км, е с проектна скорост от 120 км в час. Тангентата трябва да свърже отклонението на магистрала Калотина – София с околовръстния път при бул. "Ботевградско шосе". Пътят е част от по-големият проект - трасето София – Калотина, където са включени още и скоростният път София – Калотина и Западната дъга на околовръстния път.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    unused88 avatar :-|
    unused88
    • - 10
    • + 5

    Мога да се обзаложа, че ГБС ще спечелят , вие не знаете ли?

    Нередност?
  • 2
    waldemaar avatar :-?
    Waldemaar
    • - 8
    • + 1

    Пак се нагласяват условията според кандидатите, а не кандидатите според условията...

    Нередност?
  • 3
    tarsis avatar :-|
    tarsis
    • + 11

    Мен пък не ме интересува кой ще изгражда пътя. Важното е, че ще го има и ще караме по хубави пътища.

    Нередност?
  • 4
    yotata avatar :-|
    йотата
    • - 7
    • + 1

    От друга страна, пък - това си бяха още едни чисти 30-40 километра магистрала Хемус, така да се каже...

    ... ама , друг път - при някое друго по-североблагоразположено правителство.

    Нередност?
  • 5
    pesheff avatar :-?
    pesheff
    • - 1
    • + 3

    Обещаха и Хемус и Струма да бъдат завършени до 2020. Има ли някакъв напредък по търговете по тези магистрали?

    Нередност?
  • 6
    jugozombi avatar :-?

    До коментар [#5] от "Пешката":

    Брой 37 от 01/10/2012

    Инж. Лазар Лазаров, председател на управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура":

    През октомври започваме да обявяваме търгове за идейни проекти
    На дневен ред са "Струма", "Хемус", Русе - Шумен, Русе - Велико Търново, Монтана - Видин

    http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1916533

    Нередност?
Нов коментар