Лиляна Павлова: Ще убедим Европа да финансира и рехабилитацията на пътища
Регионалният министър пред "Капитал"


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
С Лиляна Павлова се срещаме минути след като се е върнала от откриването на рехабилитирания път София -Пирдоп и ден след премиерската визита на Дунав мост–2 при Видин. Инфраструктурните проекти са една от темите, по които искаме да говорим. Не може обаче да пренебрегнем и водния сектор, зимната поддръжка, както и европейското финансиране за пътища и градско развитие през следващия програмен период. Лиляна Павлова е министър на регионалното развитие от септември 2011 г. Пое поста след кандидатирането и избора на предшественика й Росен Плевнелиев за президент.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
36 коментара
Интересно интервю. Хубави думи, но трябва и повече действие.
Някога сме се простира ли на 3 морета, а сега до къде я докарахме.Европа ще ни финансира.
Като ученик учехме по история за хора Градили България,днес учат по история за хора дупещи се на света за трохичка хляб.
Не само Боко и Росата да влизат в учебниците ,ами цялото правителство.
"Не само Боко и Росата да влизат в учебниците ,ами цялото правителство."
И да идват Доган, Станишев и Гагаузов , да покажат как се "прави"...
(само че тоя път нема да им се паднат огромни чужди инвестиции и 4 г бюджетни излишъци/следствие от първото)
Мислете за кой гласувате и помнете един друг възможен резултат от "соц-управление" -> Ж.Виденов!!
(а и повечето наши съседи в момента)
Публикувано през m.capital.bg
Отдавна не съм чел по смислено и професионално интервю на действащ министър.
А червените крадци с техните Батко и братко изобщо не искам да ги чувам.
Добрите автостради с международно значение създават поминък. Въпросът е да се смени модела от "Кради 90% и остави 10% за проекта" на обратния, т.е. 90% да се реализират, тогава ще има и финансиране от ЕЦ. Поляците са добър пример за това - скоростни ЖП линии, магистрали, и т.н. стратегически проекти се изпълняват комплексно, а не по принципа на "пътища за никъде".
Абе положението е много смешно. Наистина едва сега се прави нещо. Обаче продължава да се краде с бясни темпове.
До коментар [#4] от "bz":
Наистина, министърката звучи супер компетентна.
На Катар изобщо не разчитайте, нищо няма да излезе.
Смешна държава сме - само на помощи я караме вече 20 години. Всъщност държавата се отказа сама да си върши работата по поддръжката на инфраструктурата. Всъщност сладка работа е някой друг да ти върши работата. Само, че лесно се пристрастява към това и връщането е ужасно трудно.
Помощите са само за помагане. Т.е. държавата трябва да може да се справя със всичките си задължения без тях. Помощите са отделно за по-бързо справяне.
ЕС ни прави лоша услуга с тези фондове. Само увеличава дисбалансите в държавата и ни прави зависими от еврофондовете.
Така използвани еврофондовете/като основни/ пречат на икономиката на страната да се развива в дългосрочен план. Надуват се цени, фирми иначе неефективни се развиват покрай еврофондовете, а други - ефективни биват подтискани, щото нямат достъп до тях. Еврофондовете вдигат изкуствено цените с пъти поради разликите в стандартите. Резултатът е изкуствени работни места.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.