България не превъзхождала с нищо конкурентите си в туризма

Подготвя се нов бранд на страната

Предстои да се реши дали настоящото лого на България- маслодайната роза, ще бъде подменено.
Предстои да се реши дали настоящото лого на България- маслодайната роза, ще бъде подменено.
Предстои да се реши дали настоящото лого на България- маслодайната роза, ще бъде подменено.    ©  Дневник
Предстои да се реши дали настоящото лого на България- маслодайната роза, ще бъде подменено.    ©  Дневник

България не превъзхожда в нито едно отношение преките си конкуренти в туризма, заради което и няма едно качество, което да бъде трайно отличимо и ползвано в рекламните послания. Това показват данните от изследване сред туристи и туроператори, което е в основата на подготвяния нов бранд на българския туризъм. Проектът, който се финансира от европейската програма "Регионално развитие" и с бюджет от близо 2.8 млн. лв., трябва да завърши през февруари. Дотогава трябва да бъде изграден единен бранд на страната, както и отделни такива за различните региони и туристически продукти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове