Следваща станция: Терминал 2
След две години и инвестиция от 136 млн. лв. метрото ще стига до летището


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Скоро и към Бизнес парка
За отсечката от първи метродиаметър, която ще достигне до "Бизнес парк София", в момента тече процедура за избор на изпълнители. Общата дължина на трасето е малко над 2600 м. То ще бъде изградено от две компании. Участъкът е изцяло подземен и ще има три метростанции."Срокът за подаване на оферти е 6 декември и още същия ден те ще бъдат отворени", каза за "Капитал Daily" инж. Братоев. Според него е напълно вероятно комисията, която ще оценява участниците да приключи работа до края на януари и през февруари да бъдат подписани договорите с изпълнителите. "Нашите предвиждания са през март да започне строителството, защото участъкът трябва да бъде завършен едновременно с този до летището", допълни Братоев. Според него е напълно възможно това да се случи, тъй като срокът на изпълнение на трасето от "Младост" до "Бизнес парк София" е 24 месеца.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
31 коментара
Направете и метро до Околовръсттното и Черни Връх, ако можете да мислите
Де да имаше пристигащи и заминаващи пътници на терминала ........
първото трябваше да е до бизнес парка, сигурно там са половината декларирани доходи в София, които не са на държавни служители
много са смешни фотографите на снимката как снимат лопатата на багера все едно е чудо :)
"Първоначално в обхвата на оперативната програма попадаше само трасето от бул. "Цариградско шосе" до летището. Заради постигнатата чувствително по-ниска от индикативната стойност цена обаче се взе решение със спестения ресурс да бъде финансирана и отсечката, която ще достигне да жк Младост 4. "
При тройната крадлива коалиция се крадяха 90% от парите и нямаше вариант да останат пари за други обекти.
Всяка година изчезваха безследно по 3-4 милиарда бюджетни излишъци колкото за 30 такива отсечки на метрото.
и аз така мисля, и то отдавна го повтарям, обаче престижа се предпочита пред ползата ...
До коментар [#5] от "bz":
хайде без голи приказки, дай примери и факти и ще ти повярвам.
До коментар [#7] от "Ariman":Трудна задачка :-)
Дотук добре,но освен метрото на София е добре да погледнем и интегрираните транспортни схеми на другите големи градове: Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, Стара Загора.
Освен,ако някой не е решил че устойчива България се прави само от София.
Без директна връзка между централна гара/автогара и летището?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.